Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita syksyllä yritystä aloittavia?

16.03.2011 |

Onko täällä muita taustalla roikkuvia joilla tarkoitus aloittaa yritys syksyllä?

Meillä on ennestään 3-vuotias lapsi ja vielä ei ole tähän mennessä uusi vauvakuume vaivannut. Tarkoitus kuitenkin olisi että ikäeroa ei tulisi yli 5 vuotta ja olen vähän "panikoinnutkin" jollei sitä vauvakuumetta tule ollenkaan ja ikääkin kun on jo yli 30 v.... Mulla ei esikoisestakaan tullut mitään varsinaista vauvakuumetta (luonteeni tuntien) vaan päätetttiin heittää pillerin nurkkaan kun lapsia kuitenkin haluttiin.

Ollaan siis aiemmin miehen kanssa puhuneet että loppuvuodesta pitäisi asiaa ruveta jo viimeistään ajattelemaan ja mua on aiemmin vähän ahdistanut koko ajatus. Mutta, mutta!! olen nyt löytänyt itseni seuraamasta täältä näitä kuumeilijoita ja tuntuu että vauvakuumeketjujen lukeminen on jännempää kuin telkkarin katsominen:) Ja nyt olen huomannut että herranjestas, vauvakuumeko tässä nyt pukkaa! Ehkä mä alitajuntaisesti rupeasin henkisesti valmistautumaan asiaan ja se tuotti tulosta:)

Jotenkin kun järjellä ajattelee niin taas se kaikki yövalvominen yms. ja vielä lisäksi kun on jo yksi lapsi, että miten sitä jaksaa, mutta eihän näitä voi järjellä ajatella...

Nyt tuntuu hyvältä ajatus että nautitaan kesä rauhassa ja sitten syksyn alkaessa aloitettaisiin yritys, olisipa sitten syksyn sateisiin jotain jännitystä:) Tosin just nyt tuntuu että malttaako sitä sinnekään asti. En ole edes miehelle vielä näitä tuntemuksia kertonut, jos tämä onkin joku tilapäinen mielenhäiriö :))

Ajttelin vaan kirjoittaa tännekin näitä mun tuntemuksia ja selvittää samalla vähän päätäkin, kun tuli vaan jotenkin niin puun takaa tää tunne... tiedä sitten kiinnostaako ketään mutta mukavan aurinkoista päivää kaikille!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin alkaa tulla jo ikä vastaan näissä jutuissa (35), mutta minkäs teet. En ole huolissani lisäriskeistä sen enempää vauvalle kuin äidillekään vielä tässä iässä. En muuten vain haluaisi olla kauhean vanha äiti.

Meillä myös on jo kaksi ihanaa lasta ja olimme molemmat ajatelleet, että näin on hyvä. Nyt huomaan kuitenkin kaipaavani kolmatta lasta, miettiväni käytännön juttuja ja suunnittelevani elämäämme tästä näkökulmasta.

Toinen juttu on se, että miehelläni ei ole vauvakuumetta. Hän oli asennoitunut siten, että perheemme on tässä, ja ajatus kolmannesta lapsesta on hänelle vielä melko tuore. Hän miettii nyt asiaa. Ja hänen miettiessään päätin tulla tänne edes hetkeksi haaveilemaan teidän muiden kanssa. Pahoin pelkään, että mieheni ei kolmannesta lapsesta osaa enää innostua. Toivottavasti täällä intoilu ei pahenna pettymystäni, jos kolmas lapsi jää minulle vain haaveeksi.

Tsemppiä Nippe82:lle ja kaikille muille kuumeilijoille!

Vierailija
22/28 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmoittautuu yksi uusi vauvakuumeilija :)

Aion lopettaa e-pillerit tämän kierron jälkeen ja sitten alkaa meidän yritys. Mekin olemme jo jonkun aikaa puhuneet, että haluamme perheen lisäystä, mutta aina se on jotenkin päätynyt siihen, että "noh, katsotaan vähän myöhemmin kun on vakituiset työpaikat, jne.." Nyt olemme kuitenkin päättäneet lopettaa vetkuttelun ja aloitamme yrityksen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Olen aina pitänyt vauvoista ja lapsista ylipäänsä. Jo pienenä tykkäsin käydä hoivaamassa sukulaisten tulokkaita. Nyt onkin tullut aika aloittaa sen oman pienen käärön valmistelu tähän maailmaan. Koko asia tuntuu vielä jotenkin kaukaiselta ja hassulta. Jotenkin mahdottomaltakin. Mutta silti ihanalta ja niin oikealta!

Olemme avomieheni kanssa molemmat 23-vuotiaita ja yhteiseloa kestänyt n. 5 vuotta. Vauva-asioista olemme puhuneet jo jonkin aikaa, enemmän tai vähemmän tosissamme, mutta nyt on tullut se hetki kun molemmat todella olemme valmiita perheenperustamiseen.

Söin viimeisen pilleriliuskan vastikään ja nyt odotellaan menkkoja. Sen jälkeen se alkaa :)

Ihanaa kuumeilua kaikille ja toivotaan että toiveet muuttuvat pian todeksi :)

Vierailija
24/28 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuumeillut jo pitkään, nyt sitten jätimme pillerit pois. Muksut ovat nyt 3 ja 5, mulla ikää 34. Ihanaa olisi tulla nopeasti raskaaksi ja saada vauva ensi kesänä :) Mutta voihan siinä raskautumisessa kestää kauan, tai ettei vauvaa tulisikaan. Joka tapauksessa ihanaa haaveilla pienokaisesta taas!

Vierailija
25/28 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meillä on nimittäin testaushetket ihan käsillä, tekis niin mieli tehdä jo! Mutta jos nyt malttaisi pari päivää vielä odotella. Tiukkaa kyllä tekee.

En tiedä kuvittelenko, (todennäköisesti kyllä) mutta alavatsassa on tuntunut pari päivää tosi hassulta. Ja joo,voihan se olla ihan mitä vaan muutakin, haaveilenpahan vaan :D

aanna, ihanaa kuumeilua pikku kolmosen kanssa :)

Vierailija
26/28 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin alkuperäisen ketjun maaliskuussa ja nyt on sitten se syksy:) Parin viikon päästä olisi sitten tarkoitus poistattaa kierukka ja aloittaa yritys. Marraskuussa olisi sitten ensimmäisen kerran jännät paikat. Miestä ei tarvinnut taivutella, sanoi vaan että "selvä homma" :) Esikoinen sai alkunsa 2. kierrosta ja silloin ajattelin että menee varmasti ainakin puoli vuotta. Nyt sitten ajattelin että kun ensimmäinen tuli noin helposti niin kyllähän se toinenkin... toivottavasti ei käy sitten toisinpäin. Jänskättää jo vähän :)

Vierailija
27/28 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, joka aloittaa yrityksen tässä kierrossa. Nyt kp4 ja jännittää kovasti.

Vierailija
28/28 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Kuten otsikossa jo kerroin, olen poistattanut hieman yli kuukausi sitten kierukan ja nyt loppui ekat menkat. Niitä odotettiinkin kovasti, sillä neuvolatätin toive ja suositus oli että odottaisimme ekojen menkkojen yli, ennen kuin alkaisimme virallisesti yrittämään pikkuveljeä tai -siskoa kaksi vuotiaalle tyttärellemme. :)

Edellisessä raskaudessa onnistuimme kolmannella yrittämällä ja tietenkin toivon että nyt kaikki kävisi yhtä nopeasti! Käytimme aiemminkin ovulaatioliuskoja ja niitä ajattelin nytkin mennä ostamaan. Reilun viikon päästähän se onkin sitten ajankohtaista! Jaiks! :) täytyy kyllä tunnustaa että ihan emme mieheni kanssa totelleet neuvolan suosituksia.. ;)

Haaveilen jos kovasti ensi kesästä ja toivottavasti vauva-arjesta!