Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää hajoo. Mitä mä teen?

Vierailija
16.03.2011 |

Varmaan jonkun terapian tarpeessa, mutta missähän välissä mä nyt semmoseenkin menisin? Ottaisin lapset mukaan vai? No ei nyt ehkä sentään.

Koti on kuin avovankila. Koko ajan on joku kipeenä. Mihinkään ei päästä. Ei ees ulos. Toissaviikolla sairasti esikoinen, viime viikolla kuopus, nyt on keskimmäinen kipeenä. Ja tää on jo kierros kolme. Helmikuun alusta saakka yhtä ja samaa. Yhden saat terveeksi, niin toiselle nousee kuume.

Eipä sen puoleen, ei täällä oo puistoissakaan ketään näin talvisin. Perhekahvila olis kerran viikkoon, mutta eipä päästä sinnekään.

Mies tulee töistä joskus viiden maissa. Sen jälkeen nyt pääsee edes koiran kanssa lenkille - ellei satu olemaan itse kipeenä... Ja menen yksin.

Kuopus (2v) ei muuta tekis, kun istuis sylissä. Minuutteja laskien kannan sitä pitkin kämppää päivästä toiseen. Tänään olen kanniskellut sitä aamu kahdeksasta... Ja lopun aikaa huutaa vieressä syliin.

Isommilla on vaan tylsää ja marisevat sitä tai sit tappelevat keskenään. Elleivät juokse perässä jonkun tuhottoman tärkeä asian vuoksi. Sadepäivän puuhat alkaa olla käytetty loppuun. Telkkarikaan ei enää jaksa kiinnostaa. Nuorin ei siitä nyt ees tajuu oikein mitään vielä.

Illalla kun saan viimein lapset nukkumaan alan itse jo stressata aamua ja uutta tylsää päivää, jolloin ei saa taaskaan tehtyä yhtään mitään. Ja mies kinuu seksiä.

Kaverit asuu muualla ja heilläkin lapsia + ovat töissä. Päivisin ei ketään missään. Ikinä. Ja kun lapset sairastaa, ei pahemmin voi lähteä toisiakaan tartuttamaan.

Miehelle riittää sosiaaliseksi kanssakäymiseksi se, että joutuu olemaan ihmisten kanssa koko päivän töissä. Ei haluu muuta kun maata sohvalla lopun iltaa. Harrastuksia mulla ei ole. Eikä kyllä rahaakaan. Töihin menisin, mutta ei tässä tuppukylässä sellaista tunnu saavan. (Hakenut olen)

Mua ees kiinnosta enää mikään. En viitsi/jaksa/halua edes syödä, ei oo ees nälkä. Tekis mieli vaan paeta ulos ovesta ja tulla takas ehkä viikon päästä jos silloinkaan. Jos meinaan lähteä ihan vaikka kaupunkiin ostoskeskukseen hengaamaan, ihmettelee mies, että eihän meidän mitään tarvi ostaa. Kahville? Ai miks hitossa. Meillä on kyllä kahvinkeitin. Tulee paljon halvemmaksikin. Ja jos nyt on sit oikeen asiaakin kauppaan, niin enkö mä vois ottaa vaikka yhtä noista lapsista mukaan? Ja kun lasten kuullen moista heittää, niin vapaaehtoisia lähtijöitähän toki on...

Vedän neljä röökiä tunnissa. Ainakin partsilla saa olla sen pari minuuttia ihan omineen.

Vittu mitä paskaa. Suoraan sanottuna. Tätäkö mun elämäni nyt sit on? Sosiaalinen elämä netissä ja päivät pitkiä kuin nälkävuosi. Lapsille ruokaa säännöllisin väliajoin, välillä nukkumaan, muistinko nyt lääkitä kaikki sairaat? Itkemisestä saa hengenahdistusta. Eikä se mitään auta. Hautaudun elävältä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan kahden viikon päästä polvileikkaus. Paljonpa sitä sen jälkeen sit liikkuukin kolmen ipanan kanssa, vaikka ne sattus vahingossa olemaan terveenäkin.

Pitäs kai vaan koittaa asennoitua siihen, ettei täältä pääse ikinä pois.

Vierailija
2/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut harkita lasten lukumäärää aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän voikin sit laittaa vaiks yhden huutikseen myyntiin, kun tuli vahingossa liikaa lapsia...

Vierailija
4/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viime syksy samanlaista, tosin 2 lapsen kans. Kaks kuukautta kesti tautiputki. Luulin oikeasti tulevani hulluks.. Nyt kun on lämpimät ilmat päivällä niin mikäli lapsilla ei ole korkeaa kuumetta, yli 39, niin menisin kyllä ulos aurinkoon. Kuopus rattaisiin ja isommille pyyntö olla rauhallisemmin jos ovat sairaina. Ulkoilma tekee sairaanakin ihan hyvää, varsinkin nyt kun on hienot ja lämpöiset ilmat. Tietty jos kuume on tosi korkea niin sitten on vaan alistuttava sisällä oloon. Voisivatko vanhemmat lapset ulkoilla itsekseen, onko teillä siis omaa pihaa? Jos seuraisit ikkunasta käsin tilannetta.

Vierailija
6/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotella aikaa parempaa.

Vanhin on koulussa, joten se nyt pääsee edes osaksi päivää johonkin. Keskimmäisellä on taas kuume nousussa, makaa sohvalla ja kinuaa yskänlääkettä, kun ei kuulemma jaksa enää yskiä. Annoin lisää Panadolia ja toivotaan, että eilen aloitetusta ab-kuurista olis jotain hyötyäkin... Esikoinen jo yhden kuurin söi. Ja yskii silti välillä... Nuorin on nyt päikkäreillä, joten kulutan aikaani tekemällä edes jotain kotihommia, ettei tää paikka ihan sikolätiksi muuttuisi. Iltapäivän voikin sitten taas kanniskella sitä edestakaisin. *huoh*

Ongelma ei ehkä niinkään ole seinille hyppivät tenavat, vaan minä. Viimeisen kahden viikon sisään olen jutellut hetken kaupan kassan kanssa, oman mieheni kanssa ehkä jotain ja sit puhelimessa äidin ja lehtimyyjän kanssa. Hitto kun on hienoo. Ainiin. Käytiinhän me lääkärissä. Juteltiin 5 minuuttia. Muuten sit keskityn keskustelemaan numeroista, eläintarhoista ja dinosauruksista. Ja tulkkaamaan käsittämätöntä mongerrusta, josta ei ota selvää erkkikään.

Sinänsä ihan sama, onko tän katon alla kaksi vai kolme tenavaa. Ei se meno sen hohdokkaammaksi muutu... Kun kaikki on kotona, on isommista sentään seuraa toisilleen. Noi kaks nuorempaa keskittyy lähinnä kirkumiseen ja juoksemiseen, mikäli siis molemmat siinä kunnossa, että jaksavat tehdä jotain edes.

*painuu kiikuttamaan lisää mehua potilaalle*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi