Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonontaako - kuntoilusta ja alkoholista

Vierailija
16.03.2011 |

Yksi humalakerta kuntoa pahasti? Tulee väkisinkin noin 3 päivän tauko kuntoiluun krapulan takia.

Tämä olisi ensimmäinen kerta kuukausiin. Onko alkoholilla paljon vaikutusta kuntoon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäinen kerta, ainoa mihin se vaikuttaa on palautuminen, eli hidastaa sitä.

Vierailija
2/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minulla ainakaan. Treenaan 6-8 tuntia viikossa ja olen ns. alkoholin suurkuluttaja. Ja kovassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos silloin tällöin, niin ei kerta vaikuta. 3pv treenitauko voi olla hyvästäkin, kehosi voi palautua. Tietysti riippuu mitä, miten ja mitä varten treenaat.

Mutta tämä siis jos olet keskivertokuntoilija, joka kuntoilee 4-6 kertaa viikossa.

Vierailija
4/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minulla ainakaan. Treenaan 6-8 tuntia viikossa ja olen ns. alkoholin suurkuluttaja. Ja kovassa kunnossa.

ja iästäsi. Et voi olla tavoitteellinen urheilija, jos juot paljon. Kuntoilija ja "kovassa" kunnossa voit olla. Mutta et oikeasti kovassa kunnossa, sillä "kovan" kilpaurheilijan ja "kova"kuntoisen kuntoilijan ero on suuri.

Tässä on niin yksilöllisiä eroja, mieluummin et joisi yhtään, mutta jos on ns pakko, niin yksi humala haittaa mitään, muistat vaan pitää pari välipäivää.

Vierailija
5/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iästäsi. Et voi olla tavoitteellinen urheilija, jos juot paljon. Kuntoilija ja "kovassa" kunnossa voit olla. Mutta et oikeasti kovassa kunnossa, sillä "kovan" kilpaurheilijan ja "kova"kuntoisen kuntoilijan ero on suuri.

Tässä on niin yksilöllisiä eroja, mieluummin et joisi yhtään, mutta jos on ns pakko, niin yksi humala haittaa mitään, muistat vaan pitää pari välipäivää.

Komps, Komps! Offilla ryypiskellän mielummin =)

Vierailija
6/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska urheilijat treenaavat 10-14 tuntia viikossa. siinä ei paljoa ei juomaan.

Jos taas olet 4-5 tuntia viikossa treenaava kuntoilija, voit välillä vähän ottaa rennommin, jos nyt alkoholi on tapasi siihen.

Vierailija
7/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iästäsi. Et voi olla tavoitteellinen urheilija, jos juot paljon. Kuntoilija ja "kovassa" kunnossa voit olla. Mutta et oikeasti kovassa kunnossa, sillä "kovan" kilpaurheilijan ja "kova"kuntoisen kuntoilijan ero on suuri. Tässä on niin yksilöllisiä eroja, mieluummin et joisi yhtään, mutta jos on ns pakko, niin yksi humala haittaa mitään, muistat vaan pitää pari välipäivää.

enpä ole väittänytkään olevani kilpaurheilija. Treenimääräkin sen jo kertoo.

Vierailija
8/8 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ikää. Muutaman kerran vuodessa kännit ei ole. Et varmaan muutamaan päivään edes jaksa kuntoilla, mutta kyllä se siitä sitten taas.