Huonontaako - kuntoilusta ja alkoholista
Yksi humalakerta kuntoa pahasti? Tulee väkisinkin noin 3 päivän tauko kuntoiluun krapulan takia.
Tämä olisi ensimmäinen kerta kuukausiin. Onko alkoholilla paljon vaikutusta kuntoon?
Kommentit (8)
mutta ei minulla ainakaan. Treenaan 6-8 tuntia viikossa ja olen ns. alkoholin suurkuluttaja. Ja kovassa kunnossa.
Mutta jos silloin tällöin, niin ei kerta vaikuta. 3pv treenitauko voi olla hyvästäkin, kehosi voi palautua. Tietysti riippuu mitä, miten ja mitä varten treenaat.
Mutta tämä siis jos olet keskivertokuntoilija, joka kuntoilee 4-6 kertaa viikossa.
mutta ei minulla ainakaan. Treenaan 6-8 tuntia viikossa ja olen ns. alkoholin suurkuluttaja. Ja kovassa kunnossa.
ja iästäsi. Et voi olla tavoitteellinen urheilija, jos juot paljon. Kuntoilija ja "kovassa" kunnossa voit olla. Mutta et oikeasti kovassa kunnossa, sillä "kovan" kilpaurheilijan ja "kova"kuntoisen kuntoilijan ero on suuri.
Tässä on niin yksilöllisiä eroja, mieluummin et joisi yhtään, mutta jos on ns pakko, niin yksi humala haittaa mitään, muistat vaan pitää pari välipäivää.
ja iästäsi. Et voi olla tavoitteellinen urheilija, jos juot paljon. Kuntoilija ja "kovassa" kunnossa voit olla. Mutta et oikeasti kovassa kunnossa, sillä "kovan" kilpaurheilijan ja "kova"kuntoisen kuntoilijan ero on suuri.
Tässä on niin yksilöllisiä eroja, mieluummin et joisi yhtään, mutta jos on ns pakko, niin yksi humala haittaa mitään, muistat vaan pitää pari välipäivää.
Komps, Komps! Offilla ryypiskellän mielummin =)
Koska urheilijat treenaavat 10-14 tuntia viikossa. siinä ei paljoa ei juomaan.
Jos taas olet 4-5 tuntia viikossa treenaava kuntoilija, voit välillä vähän ottaa rennommin, jos nyt alkoholi on tapasi siihen.
ja iästäsi. Et voi olla tavoitteellinen urheilija, jos juot paljon. Kuntoilija ja "kovassa" kunnossa voit olla. Mutta et oikeasti kovassa kunnossa, sillä "kovan" kilpaurheilijan ja "kova"kuntoisen kuntoilijan ero on suuri. Tässä on niin yksilöllisiä eroja, mieluummin et joisi yhtään, mutta jos on ns pakko, niin yksi humala haittaa mitään, muistat vaan pitää pari välipäivää.
enpä ole väittänytkään olevani kilpaurheilija. Treenimääräkin sen jo kertoo.
ja on ikää. Muutaman kerran vuodessa kännit ei ole. Et varmaan muutamaan päivään edes jaksa kuntoilla, mutta kyllä se siitä sitten taas.
yksittäinen kerta, ainoa mihin se vaikuttaa on palautuminen, eli hidastaa sitä.