Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon olisitte suuttuneet tästä (vai olisitteko laisinkaan)?

Vierailija
15.03.2011 |

Sinulla ja miehelläsi talviloma. Lapset (3 kpl) myös kotona, iät 1, 3 ja 5 v.

Miehesi alkaa illalla juomaan saunakaljoja, jää vielä juomaan niitä kun menet lasten kanssa nukkumaan. Heräät yöllä neljältä siihen, että televisio on päällä, ja mies sammunut sohvalle.

Menet herättämään miehen, et meinaa saada häntä ylös, koska on niin humalassa. Nousee kuitenkin ja on niin kännissä että meinaa käydä kusella yhden lapsistanne sänkyyn.

Ohjaat miehen vessaan, josta mies suuttuu käsittämättömän paljon (vahvassa kännissä suuttuu aivan ilman syytä) ja alkaa sättimään sinua kovaan ääneen käyttäen mm. ilmaisuja "saatanan idiootti" "vitun kusipää" "perkeleen ääliö" ja jatkaa tätä sättimistään koko ajan, matkalla sänkyynne. Matkalla makkariin sättimisen ohella mies paiskaa oven kiinni ja tömistelee koväänisesti eteenpäin. Yksi lapsista herää möykkään, mutta nukahtaa kyllä miltei samantien uudelleen kun möykkä hiljenee.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies ei ikinä tekis noin. Siis voisi kyllä juoda kaljaa ja ehkä vois nukahtaa sohvalle, muuta ei koskaan haukkuisi minua. Ja toisaalta en kyllä menis herättämäänkään.

Vierailija
22/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin ja merkittävin asia, josta sietää suuttua, ohi?!

Jos minun mieheni KOSKAAN haukkuisi minua saatanan idiootiksi tai vitun kusipääksi, olisi aika pian entinen mies! Eihän kukaan järkevä, sivistynyt ja toista kunnioittava ihminen sellaista tee. - Ja känni ei todellakaan ole siihen syy. Eihän mies saa varmaan käydä käsiksi ja vetää turpaankaan känniin vedoten, vai? Miksi hän saisi henkisesti "pahoinpidellä" kännissä?

Meillä ei alkoholi ole tabu. Yleensä sitä vedetään kohtuudella, joskus sitten perseet olalle. AP:n kertomassa tilanteessa suuttuisin/hermostuisin siitä, että

a) Humalat on vedetty kotona lasten läsnä ollessa (vaikkakin nukkuessa, mutta eihän lapsista varmasti olisi kovin mukavaa löytää krapulaista isää sohvalta aamulla).

b) Humalat on vedetty ilman ennakkotietoa ja lastenhoitovastuusta sopimista yhteisellä loma-ajalla.

Meillä ainakin on sanaton sopimus, että jos aikoo joskus lähteä kavereiden kanssa nollaamaan ja palata änkyräkunnossa, siitä sovitaan etukäteen, niin että toinen sitoutuu huolehtimaan lapsesta sen illan/seuraavan päivän. Eikä änkyröitä näytetä lapselle edes aamulla!

Mutta se, mitä en voisi hyväksyä ap:n kertomuksessa on tuo haukkuminen. Ihminen, joka missään kunnossa haukkuu kumppaniaan tuolla tavalla on paitsi patatyhmä ei myöskään kumppaniaan paljon arvosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää olisi mun mies.

Mä en ymmärrä yhtään tota kotona yksin juomista, aika ahdistavaa. ja todella ahdistavaa lapsille jotka tulevat takuuvarmasti joku näistä kerroista heräämään ja mitä se miehesi sitten lapsille huutaa?

Tässä on tyyppiesimerkki suomimiehestä joka ei hallitse alkoholinkäyttöään yhtään vaan alko hallitsee miestä. Ei niillä kerroilla/vuosi ole merkitystä vaan mitä määriä menee kun menee ja kuinka käyttäytyy.

Vierailija
24/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä ja runosuonta ap:lle

Vierailija
25/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai, miehelläkin on oikeus relata ja sohvalle sammuminen, niin ärsyttävää kuin onkin (siis jos tosiaan hikoilee sohvan pilalle) on inhimillistä.

MUTTA lasten kotona ollessa ei vedetä überlärvejä, eikä puolisoa (tai ketään muutakaan) kohtaan käyttäydytä aggressiivisesti. Jos tosiaan on meinannut pissiä lapsen sänkyyn niin on kyllä ollut tosi kännissä Olen itse hurjassa nuoruudessani ollut useammankin kerran todella lärveissä, enkä silti, samoin kuin ei kukaan tuntemani ihminen, ole pissannut minnekään muualle kuin vessaan tai ulkona puskaan (tämä siis teininä/parikymppisenä).

Ei ehkä tosiaan olisi kannattanut herättää miestä, mutta ei se niin paha virhe ole että siitä ansaitsisi tulla haukutuksi tuolla tavalla!

Mies ulkoruokintaan tai vähintään uudelleenkoulutukseen!

Vierailija
26/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, meillä ei juoda laisinkaan alkoholia!".

Varsinaisesti en juomisesta suuttuisi, lomallahan toki on lupa rentoutuakin, mutta tuo muu käytös on aivan kammottavaa.

Vierailija
27/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suuttuisin, miksi ei saisi jäädä nukkumaan sohvalle?

varsinkaan mies, varsinkaan kännissä, koska tällöin aina hikoilee aivan valtoimenaan ja sitten on kangassohva ihan järkyttävän hajuinen. Nytkin oli jo sohvatyyny, jonka oli laittanut niskansa alle, aivan litimärkä siltä osin, mikä kosketti niskaansa.

ap

Miehelläsi on paljon ylipainoa?

Vierailija
28/28 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten KUN ja JOS meillä on joskus lapsia, niin ukko lähtee ulkoruokintaan tollaisesta. Ei sillä, että menisi ihan itse arestiin, jos kehtaisi ihan kenenkään lapsen edessä/samassa tilassa käyttäytyä tolla tavalla.

Minun ei siis tarvitsisi suuttua, mies tajuaisin urpoilleensa itsekin.