En pysty ottamaan firman, jossa olen töissä, toimintaa tosissani
Mun mielestä tuollaisten perusfirmojen "bisnes" on vain isojen poikien leikkiä eikä sillä ole mitään suurempaa merkitystä. En jaksa ottaa yhtään tosissani. Miten ihmiset saa itsensä motivoitumaan tuollaiseen? Varmaan joku pikkupojan tasolle jäänyt kilpailuvietti tms.
Kommentit (6)
Millä tavalla ne teidän isot pojat sitten leikkivät?
Mutta en vaan jaksa innostua siitä "bisneksestä" ja niistä tuotteista, mitä ne tekee. Pitäis kai mennä opiskelemaan vaikka sairaanhoitajaksi, missä itse työ olisi tärkeää, eikä tarvitsisi ajatella jotain firman etua tms.
Mutta sähän olet töissä siellä, myyt aikaasi ja osaamistasi sovitulla hinnalla.
En itsekään käsitä, että miten siihen voi motivoitua, mutta toisaalta raha on aika hyvä motivaattori, varsinkin jos sitä ei ole.
olin joskus muinoin pahimman it-internet-uusmedia-hypetyksen aikaan alan projekteissa töissä, ja suorastaan ahdistuin siellä. Nyt onneksi koen tekeväni työtä jollain jotain merkitystäkin.
ja vaihdoin hoitoalalle (uudelleenkouluttauduin). Työ on toki edelleen ajoittain rankkaa, mutta AH silti mielekästä. Jos kokee jatkuvasti olevansa täysin väärällä alalla, asialla on paras tehdä jotakin.
Millä tavalla ne teidän isot pojat sitten leikkivät?