Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko itkuinen vauva?

Vierailija
15.03.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvana heräsin tunnin välein (jäi keskosajasta, olin kuukauden tarkkailussa ja sitten päästiin kotiin kun painoa oli tullut niin, että painoin melkeen 2kg) ja muutenkin nukuin tosi huonosti, kunnes menin ekaluokalle.

Vierailija
2/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli koliikki. Olen kärsinyt myöhemminkin vatsavaivoista, mutta nykyään ole nauravainen. Ei ole ollut edes masennusta. Ikä 38v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kertoi, että olin jo ihan synnäriltä lähtien nukkunut tyyliin 10 tunnin yöunia (ilman heräilyjä siis). Muutenkaan en kuulemma tehnyt muuta kuin hymyilin =)

Kaksi lastani ovat täysin samanlaisia olleet vauvana.

Vierailija
4/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kuulemma nukuin ja möllöttelin tyytyväisenä. Aloin kuulemma nukkumaan 12 tunnin yöuniakin 2kk iässä. Äitini olikin ihan kauhuissaan kun siskoni syntyi ja oli ihan toisenlainen. Oli raukka luullut, että kaikki vauvat ovat samanlaisia kuin minä olin :)

Vierailija
5/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ihan liian myöhään huomattiin, että olin pahasti allerginen liki kaikelle ja todennäköisesti minulla oli kovia kipuja. Vakavaan masennukseen sairastuin nuorena aikuisena.

Vierailija
6/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma "helpoin" kolmesta lapsesta. Isosiskoni itki koliikkia 3 kk, joten olin iloinen yllätys.

Oma lapseni on aurinkoine ja ns. helppo, siskoni lapsi on ollut todella itkuinen ja vaativa.

Vierailija
7/7 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain mahavaivaa.Äitini on kertonut mahani olleen kuin "kivipallo". Laiska maha on vieläkin. Omat lapseni (6kpl) ovat olleet oikein leppoisia tyyppejä.