Alunperin toivoin lapsista molempia sukupuolia, mutta nyt kun
kaikki ovat tyttöjä, olen varsin tyytyväinen! Lapsemme ovat aivan ihania eikä meiltä "puutu" ketään.
Älkää siis turhaan säälitelkö perheitä, joihin ei tullutkaan sitä tyttöä tai poikaa. Teidän yllätykseksenne kun nämä perheet voivat olla varsin onnellisia. ;)
Kommentit (15)
Meillä lapsiluku jää yhteen mutta jos tulisi toinen, toivoisin että olisi samaa sukupuolta. Se olisi hirveän paljon kätevämpääkin.
Mutta mä tiedän että moni saattaa silti ajatella että jotain jäi ikäänkuin uupumaan, että unelmat ei toteutuneet täysin. Eihän kaikkien unelmien pidäkään toteutua ja pystyy elämään onnellisena siitä huolimatta, mutta moni varmasti ajoittain ajattelee sitä mikä oli alunperin se toive ja unelma.
Mä tiedän sen siitä että kun itse aina haaveilin kolmesta lapsesta. Sain tytön ja pojan, mutta siihen se sitten jäikin. Olin onnellinen mutta aina välillä mietin että, sitä kolmatta en sitten saanutkaan.
No, nyt mulla on se kolmas, eli lopulta sainkin ja kyllä tää on niin nannaaa, ei voi muuta sanoa.
Minulla ainakin unelmat ovat jalostuneet matkan varrella. Kuten ap, minäkin joskus nuorena haaveilin tytöstä ja pojasta. Lisäksi haaveilin saavani 5 lasta.
Mutta nyt kun meillä on 2 tyttöä, perhe tuntuu juuri täydelliseltä näin. Olen saanut enemmän kuin osasin odottakaan. Nuoruuden haaveet, erityisesti tuo ajatus 5 lapsesta, oli täysin epärealistinen. Lasten sukupuolella taas ei ole oikein mitään merkitystä enää. Kai aikanaan toivoin tyttöä ja poikaa, koska se on tavallinen normi.
Sitten kun ne päättää vielä kuiteski tehdä lapsen ja tuleekin sen merkkinen lapsi mitä ei oo ennen ollut niin voi sitä riemua! "Ihanaa vihdoin poika"
Joten aika vaikeeta välillä uskoa noita vakuuttelijoita ja toisaalta taas jos on ihan onnellinen niin pitääkö sitä jotenkin erikseen vakuutella?
toista poikaa, että olisi helpompi kierrättää ym. ym.
Olen nyt kymmenen vuotta myöhemmin toooooodella iloinen että tuli tyttö pojan kaveriksi. tosi kivaa nähdä niitä tyttöjen ja poikien eroja, jotka välillä jaksavat hämmästyttäää.
Hyvä näinkin siis
Kun katsoo millainen side poikien kesken on syntynyt, ei voi kuin huokailla onnesta :)
Veljekset tukevat toisiaan, aina toinen toisen rinnalla. Tytön ja pojan välillä noin tiukkaa suhdetta harvoin tulee.
Kun katsoo millainen side poikien kesken on syntynyt, ei voi kuin huokailla onnesta :)
Veljekset tukevat toisiaan, aina toinen toisen rinnalla. Tytön ja pojan välillä noin tiukkaa suhdetta harvoin tulee.
Kamalinta melkein mitä tiedän sukulaissuhteista on just ne epäterveet lähimmäisriippuvaisuussuhteet.
T: tytön ja kahden pojan äiti
en ymmärrä.. Miten voi olla molempia sukupuolia oleva lapsi?? Meillä on tyttö ja poika mutta ei sellaista joka olisi molempia sukupuolia. Vois kyllä olla kiva!
mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään säälitellä perheitä, joissa on vain jompia kumpia... Tunnen tällaisia perheitä monia.
en ymmärrä.. Miten voi olla molempia sukupuolia oleva lapsi?? Meillä on tyttö ja poika mutta ei sellaista joka olisi molempia sukupuolia. Vois kyllä olla kiva!
en ymmärää , mut onneksi ei tarvikaan täällä on aika pimeetä porukkaa.
t.kolmen tytön äiti
ja uskon pääseväni helpommalla näitten samaa sukupuolta olevien kolmen lapsen kanssa.