Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaakko kokohaalarin vai 2-osaisen

Vierailija
15.03.2011 |

kevät asun lapselle??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis hieman fiksumpi kysymys jos tietäisi edes lapsen iän... eskari-iästä vain talvella on ollut haalari muutoin aina 2-osainen.

Vierailija
2/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ja millainen leikkijä?

Jos ei ole pahin kuralammikoissa mulaaja eikä käytä vk-pukua lumiseen aikaan, niin 2-osainen voi olla hyvä valinta aika pienellekin.

Mä olen talvihaalarit ostanut haalareina, mutta VK-puvut usein 2-osaisena, koska sitä takkia voi käyttää vielä erikseen. Tai märällä/lmpimällä kelillä voi mennä fleecellä ja housuilla. Polvethan noista helposti hajoaa, sitten voi ostaa erilliset housut vaikka jotain muuta merkkiä. Tai paikata kuriksillakin.

Jos ostat pienelle lapselle kaksiosaisen, niin kannattaa ostaa sellaiset lappuhaalari-malliset housut. Muuten on selkä helposti paljaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisvuodelta vielä mahtuisi päälle hyvin mutta mietin että pitäisikö vielä 2-osainen ostaa...olisi siistimpi keskustassa kulkiessa ja saisi välillä pelkän takin päälle. rahaa ei vain ole liikaa mutta eipä talous siihen kaatuisi :)

Vierailija
4/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalari ulkoilessa ja takki housu systeemi ns ihmistenilmoilla ollessa

eli kauppareissuilla. kylillä, on helppo riisuu takki pois, tai vastaavasti laittaa päälle jos kylmä

eli väh kaks ulkoilupukua on oltava lapsella

Vierailija
5/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haen lapset hoidosta, jossa ovat haalareilla, on minun ensin ajettava kotiin, vaihdettava lapsille kaksi osaiset puvut ja mentävä vasta sitten "ihmisten ilmoille" kauppaan? Meillä kyllä lapsilla on useampikin ulkoilupuku, sekä haalarit että kaksiosaiset, mutta ei todellakaan sen takia, että toisella mennään kauppaan ja toisella ulkoillaan/ollaan hoidossa.

haalari ulkoilessa ja takki housu systeemi ns ihmistenilmoilla ollessa eli kauppareissuilla. kylillä, on helppo riisuu takki pois, tai vastaavasti laittaa päälle jos kylmä eli väh kaks ulkoilupukua on oltava lapsella

Vierailija
6/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käydää kerran viikossa kaupassa, ja aina mennään kotoa käsin, syötyinä ja puettuina, ei koskaan suoraan tarhasta nälkäisinä, likaisina, väsyneinä jne

Vierailija
7/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pyritään käymään kotona välipalalla, vaihtamassa kuivat sukat ja vähän hengähtämässä. Jos lapsi haetaan hoidosta myöhään, on hän saattanut olla pihalla jo parikin tuntia säässä kuin säässä. Siitä jos pitää suoraan markettiin ampaista, niin kyllä voi itku tulla. Aniharvoin pitää sillä rapaisella pihahaalarilla lähteä suoraan kauppaan, yleensä aina ollaan käyty kotona ja samalla vaihtuu vaatteet.

Vierailija
8/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haen lapset hoidosta, jossa ovat haalareilla, on minun ensin ajettava kotiin, vaihdettava lapsille kaksi osaiset puvut ja mentävä vasta sitten "ihmisten ilmoille" kauppaan? Meillä kyllä lapsilla on useampikin ulkoilupuku, sekä haalarit että kaksiosaiset, mutta ei todellakaan sen takia, että toisella mennään kauppaan ja toisella ulkoillaan/ollaan hoidossa.

haalari ulkoilessa ja takki housu systeemi ns ihmistenilmoilla ollessa eli kauppareissuilla. kylillä, on helppo riisuu takki pois, tai vastaavasti laittaa päälle jos kylmä eli väh kaks ulkoilupukua on oltava lapsella

hoitopäivän jälkeen. Jos päiväkodista mennään jonnekin suoraan otan mukaan siistimmät vaatteet ja ne vaihdetaan päälle hoitopaikan eteisessä. Kuraset voi jättää hoitopaikkaan kuivumaan tai heittää muovikassissa auton takakonttiin.

Vierailija
9/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin 3-vuotiaalla, sen jälkeen 2-osaiset vk-asut. Hyvin on toiminut.

Vierailija
10/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä yleensä on vähän paremmat ulkovaatteet käytössä myös. Mutta en mä tajua miksi niiden parempien pitää olla lian ja kulutusta kestäviä samalla lailla kuin ulkohaalarin.

Ja kyllä: me muuten käydään aika usein kaupassa suoraan päiväkodin jälkeen ihan täällä Helsingissä. Meillä haetaan lyhyiden työmatkojen vuoksi lapset viimeistään puoli neljältä tarhasta, jolloin he eivät ole nälkäisiä. Ja todellakin: sinne maitokauppaan mennään ihan niissä päiväkodissa ryvettyneissä haalareissa.

Mä olen siis yleensä hommannut jonkun vähän siistimmän takin vaikka kyläilyreissuja tai jos mennään johonkin uimahalliin, museoon tms. Pakko nyt ei olisi, mutta olen nyt näin toiminut.

Vierailija
11/11 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa ennen tarhalle menoa :P (kauppa oli matkanvarrella) tai jos haki myöhempään, niin toinen aikuinen kävi sitten kaupassa.

mut kyl mäki ostaisin sen 2-osasen. se on kiva olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän