Kokemuksia MBT-kengistä eli niistä keinukengistä?
Olen ollut kiinnostunut noista terveysvaikutteisista kengistä jo pidempään, mutta hinnan vuoksi en ole vielä ostanut.
Nyt kuitenkin jalkavaivat ovat lisääntyneet, ja olen päättänyt hankkia ne, kun vain keksisin, mikä malli olisi järkevä ja käytännöllisin itselleni.. Lenkkarimalli vai "kaupunkikenkämäisempi"..
Olisi kiva kuulla kokemuksia MBT-kenkien käyttäjiltä ja myös, mitkä mallit ovat järkeviä ja monikäyttöisiä.
Kommentit (6)
Minä hankin jokunen vuosi sitten mutta käyttämättä on jääneet. Minä pystyn niilläkin ihan hyvin seisomaan huonossa ryhdissä. Lisäksi kengät on niin rumat, ettei niitä voi töihin laittaa, ja lenkeillä koiran kanssa taas tykkään kulkea kallioita ja metsäpolkuja, joilal kiikkukenkä on aika mahdoton. Eli ei oikein olisi paikkaakaan missä niitä käyttää. Ja tosiaan tuntuvat epämukavilta ja hyödyttömiltä.
miten joku voi käyttää vaan niitä? rumat ku mitkä!
oikeet haluntappajat
Minä innostuin noista kengistä muutama vuosi sitten, ja yritin sellaiset hankkia. Kokeilin useita malleja ja kävelin ympäri liikettä. Yhdessä myyjän kanssa kuitenkin totesimme, että kenkä ei kerta kaikkiaan sovi vahvasti ylipronatoiville jaloilleni.
mulla on lähes kaikkia malleja, joten en osaa sanoa monikäyttöisyydestä, en käytä juuri muita kuin mbt kenkiä, koska tykkään, että ne ovat parhaat
Minulla on sandaaleista kokemusta ainakin neljältä kesältä. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Niillä jaksaa kävellä asfaltillakin, eikä jalat väsy samalla tavalla kuin tavallisissa kengissä. Selkävaivat ovat myös kesäisin pois. Kaikenlisäksi nuo kengät opettavat kävelemään ryhti suorana. Pitää paikkansa kun sanotaan että on pieni kuntosali koko ajan mukana.