Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ainoan lapsen äidit ne vasta uupuneita ovat- miksi???

Vierailija
14.03.2011 |

lähipiirissäni eniten väsymystä valittavat varakkaat ainoan lapsen äidit- miksi???

toinen supervalittajaryhmä ovat 40 vuotiaat iltatähtien äidit...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sen ajan ja energian haluaa käyttää johonkin muuhun?

Vierailija
2/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko myöntää iltatähtien äidit on aika kovia valittaa ja väsymään.. Enkä tarkoita pahalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyykö ikä tai varakkuus asiaan...itse olen 25 v:na esikoiseni saanut ja köyhähkö :)

Mutta siis ensimmäisen lapsen kanssa kaikki on uutta ja siksi saattaa tuntua raskaalta. Toiseksi lapset pitävät toisilleen seuraa, joten hiukan vanhempien kuin aivan vauvojen kanssa useamman lapsen äiti saattaa päästä helpommalla kuin yhden kanssa. Minulla ainakin on paljon enemmän aikaa omiin puuhailuihin kotona nyt kahden lapsen kanssa kuin yhden kanssa oli :D

Vierailija
4/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi, niin äiti tai isä pitää seuraa. Iltatähtien äidit on varmaan vaan väsyneitä.

Vierailija
5/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinenkin voi olla vaativa vauva?

näin meillä.

Vierailija
6/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuin synnytyskoneet mukeloistaan.

Vierailija
7/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v ainokaisen yksinhuoltajana on iltaisin aika usein aikalailla kortilla, kun lapsi vaatii/tarvitsee seuraa ja kotityötkin pitäisi tehdä. Kun lapsi kasvaa, ei tarvitse aina lähteä mukaan ulos ja lapsi voi mennä itsekseen naapuriin jne. Oikeesti, kun meillä oli toinenlapsi yhtenä iltana "hoidossa" ja lapset leikkivät keskenään, oli minulla ihan erilailla "omaa" aikaa kotihommillekin!

Tämä siis yksi näkökulma...

Vierailija
8/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat näitä, joiden on pitänyt pykätä vauvaa vauvan perään. Että on kato leikkikavereita sitten. Eli pienellä ikäerolla olevien lasten äidit. Oikeastaan yhden lapsen äitien valituksen ymmärtää, koska ensimmäistä kertaa äidiksi tuleva ei vaan voi YMMÄRTÄÄ, millaista se on vauvan kanssa. Sen sijaan näiden pienen ikäeron kannattajien pitäisi se jo tietää.

Vierailija
9/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tiennyt mihin ryhtyy, hyväksyy vuoden tsombiuden oletuksena ei menetyksenä.

Vierailija
10/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa enemmän. Olisiko syy se että kun on monta lasta on jo hyväksynyt sen asian että oikeesti EI AUTA valittaa. Vaikka kuinka masentaisi ja ottaisi päähän niin kuka voittaisi sillä että heittäisin pyyhkeen sisään, ei ainakaan lapset. Mulla jo isot lapset - 19, 17, 15 ja 7v ja kyllä teiniikä on RANKKAA, nyt tekisi usein mieli valittaa ja naurattaa oikeesti se aika kun kaikki olivat pieniä ja itse uskoi että "sitten helpottaa", haha. Joopajoo. Enkä kuulu niihin jotka valittaa kun on iltatähti, hänestä olen nauttinut suunnattomasti, joka hetkestä. Kun on vain yksi lapsi kokee ehkä joka pieni kaoottinen hetki hankalaksi, sit kun on 2-3-5 lasta tottuu jo siihen kaaokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan