Avaatko koskaan noita Huutiksen "PAKKO KATSOA", "ÄLÄ ohita" tms. kohteita?
Itse en enää avaa noita, koska yleensä nuo kohteet ovat täyttää paskaa. Samoin kuin jotkut "upeus", "harvinaisuus" (jos nyt siis puhutaan vaatteista eikä oikeasti harvinaisista tavaroista) ym. on yleensä täyttä paskaa, harvianaisuus on joku kasari hirvitys ja upeus on joku ysäri hirvitys jne.
Kommentit (5)
Mä en ymmärrä miksei sitäkin tilaa voisi käyttää kuvailemalla tuotetta vähän havainnollisemmin? Etsin esim. ihan tietynlaista sohvaa, en "upeaa sohvaa". Kertoisi paljon enemmän jos otsikko olisi "suoralinjainen tummanharmaa kulmasohva Helsingissä", mutta tosi harva otsikoi sillä lailla...
Etsin valkoista kauluspaitaa. Yhden ilmon otsikko oli "Ihananvärinen kauluspaita". Haloo! Olisi auttanut minua aika paljon enemmän, jos väri olisi mainittu otsikossa.
ihan huumorilla katsoakseni mikä "ihanuus" kohde onkaan. Koska yleensä ne just on ihan hirveitä rättejä missä lukee otsikossa näitä "älä ohita", "pakko katsoa". Saapahan ainakin hyvät naurut.
Kerran repesin, kun otsikossa oli ÄLÄ MISSAA TÄTÄ UPEUTTA tms. ja kohteessa oli kulunut ja vanunut vanuhaalari, vuosimallia -90 äitiyspakkauksesta.
Samalla myyjällä oli muutkin kohteet samalla otsikolla ja kaikki oli samanlaista paskaa ;D
ihan huumorilla katsoakseni mikä "ihanuus" kohde onkaan. Koska yleensä ne just on ihan hirveitä rättejä missä lukee otsikossa näitä "älä ohita", "pakko katsoa". Saapahan ainakin hyvät naurut.
ja on niissä mun mielestä välillä ihan oikeasti kivoja juttujakin.. tai sit mä olen vaan jotenkin hölmö :(