Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOUKKAANTUISITKO SINÄ JOS

Vierailija
14.03.2011 |

miehesi sisko lähettäisi miehellesi viestin: osanottoni "vahingon" johdosta. ????

Tää sisko siis sai nyt tiedon siitä meille tulee toinen lapsi. Mä loukkaannuin ja pahasti koska miehen sisko lähetti ruman kirjeen jo silloin kun odotin meidän tytärtä ja sain tietää siitä kirjeestä vasta viime keväänä kun tyttö n. puoli vuotias. Siinä kirjeessä mm. toivoi että lapsi ei tule äitiinsä ja että lapselle ei voi antaa mieheni sukunimeä koska mä olen lapsen äiti kun se on hänen (siis miehen siskon) isän sukunimi ja hänen isänsä oli rehellinen pohjanmaalainen mies (tietääkseni tää rehellinen mies oli paha alkoholisti ja kuoli asuntovaunu räjähdyksessä kun kännissä sammui ja oli jäänyt kaasu päälle..)

Ja sellasta pientä piilovittuilua vähän väliä ja kun tyttö oli vauva niin aina siinä oli jotain vikaa kun miehen sisko sen näki, yleensä ihan mielettömästi muka vaikkua korvissa tai joku muu asia huonosti..ja mua katseli aina nenän varttaan pitkin ja todella ylimielisesti.huoh..

tää miehen sisko on siis reilu 30, naimisissa, kahden lapsen äiti ja on monta vuotta työskennellyt lastenkodissa ja koko ajan opiskelee ja opiskelee. Mitään en ikinä ole tälle miehen siskolle tehnyt enkä pahaa sanonut ennen ku näin meidän tyttärestä kirjoitetun kirjeen, sen jälkeen tuli kyllä sellasi ärräpäitä mitkä oli kuulemma sitte kulkeutunut tän neiti täydellisyyden korviin.

Ja nyt v.loppuna kun ton osanotto-viestin laittoi nii mulle tuli mittä täyteen, tähän asti oon vaan antanu olla enkä oo ollu missään tekemisissä tän miehen siskon kanssa aikoihin. Mies ei antanu siskonsa nroa että olisin voinu soittaa nii laitoin sitte miehen äidille viestin että voisiko ystävällisesti sanoa tyttärelleen että tämäkään lapsi ei ole vahinko eikä vain minun idea vaan ihan kummatki ollaan tää lapsi toivottu ja että mulla on nyt mitta täys hänen tyttären solvauksia ja loukkauksia.

No, mieheni äiti on nyt sitten minulle erittäin loukkaantunut kun puhun hänen lapsesta pahaa!!! Koska hanen lapset on hänelle rakkaita, kummastakaan ei saa sanoa mitään pahaa! siis terve..en oo ikinä erityisemmin miehen äiditä tykännyt mutta aina oon pitäny mölyt mahassa ja koittanu tulla toimeen, mieheni äidin mielestä en saisi "pakottaa" hänen poikaansa siivoamaan, no nytän teen tietysti enemmän ku olen kotona mut sillon ku tuon sanoi niin tein kaksvuorotyötä ja keikkaa siihen päälle ja mieheni ma-pe 8-16..

Meillä on miehen kanssa ollut tän monen vuoden yhdessä olon ajan monesti kränää siitä ku on niin äitinsä ja siskonsa tossun alla..nyt sitte mieheni kerranki sano siskolleen vastaan ja koitti puolustaa omaa perhettään, niin miehen sisko luulee että mä olen miehen puolesta mieheni kännykästä pistäny kaikki viestit sille, siis tää on niiiin sairasta että pitääkö tätä enää edes ymmärtää.

Mieheni ei siis "uskaltanut" soittaa siskolleen, vaan laittoi viestejä..käskin mieheni vihdoin puolustaa minua ja lapsia, omaa perhettä. Ja tää hänen sisko kirjotti joka viestin loppuun t:siskosi ta t.rakas siskosi ja moneen viestiin kirjoitti miehelle että muistathan että veri on vettä sakemapaa. Eikö meidän lapset sitte ole mieheni verta ja lihaa??!!

Oltiin siis vuonna-08 muutama kk miehen kanssa erossa ja meidän tyttären rasakusaikanakaan ei mennyt kovin hyvin. En ole mieheni siskon käytökselle keksinyt mitään muuta kuin että mieheni on meidän eron aikana puhut musta vaan negatiivisia asioita äidilleen ja sikolleen ja miehenihän on äitinsä lellivauva niin kuvitteleekohan/pelkääkö mieheni sisko että kun "äidin lellivauva" saa lapsia niin hänen lapset sitten jotenkin syrjäytyy, jää toiseks?

Mun ystävät, keiden kanssa oon tästä puhunut, on kaikki ollut ihan kauhuissaan mieheni siskon käytöksestä, eivät voi ymmärtää miten joku "ihminen" voi olla tollanen..

Ja mieheni on kyllä myös loukkaantunut siskonsa käytöksestä, ei vaan uskalla sitä sikolleen kertoa, eilenkin itki pariin otteeseen kotona tätä tilannetta kun ei tiedä mitä hänen pitäis siskonsa kanssa tehdä. Käskin hommata munaa ja sanoo siskolleen suorat sanat ja mun mielestä ei vaan kannata nyt olla siihen missään yhteyksissä.

Mä en ainakaan aio enää ikinä olla tekemissä mieheni siskon kanssa, ei oo kyllä aikoihin ollu aikomustakaan olla sen kanssa missään tekemisissä..

Ja miehen sisko ihan pokkana pyys miestäni ja meidän tyttöä heille kylään, olisi kuulemma niin kiva ku tyttö näkisi serkkujaan ja hänkin haluaisi veljensä lasta nähdä, kumma juttu että tätä ennen ei oo ainakaan mun tietääkseni pyytäny miestäni sinne tytön kanssa kylään ja menkööt sinne yksinään, meidän tytärtä sen loukkaavan leväperseen ei tarvi ikinä nähdä. sais pyytää veljeltään anteeks käytöstään, mutta kun mieheni sisko ei näe tehneensä tai sanoneensa mitään väärää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia siule tuon tuskan keskelle.. :)

Mutta älä sotke lisää ihmisiä tähän kuvioon, anoppiasi yms..

Ja toisekseen, yritä suhtautua kärsivällisyydelläsi mieheesi. Joskus asiat vaativat aikansa. Hän rakastaa varmasti sinua ja omaa perhettänne, mutta joskus siteet lapsuuden perheeseen on niin kivulias katkaista.. sillä sitähän tuo tilanne oikeastaan vaatii.

Vierailija
2/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli vaan mieleen..

Mennessäni kihloihin nuoruuden rakkauteni (silloisen avopuolisoni) ja sain veljeltäni 'Parane pian'-kortin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrätkö ihmisten vitsit oikein?

Jos joku onnittelee vahingosta, niin tuskimpa sitä tosissaan ottaa.

Mitään en tajunnu tosta räjähdyksestä. Se kuuluu miten meille tai nimeen? Sille lapselle tulee isän tai äidin sukunimi. Ja sisarelle sitten sama kuin toisella sisarella (täyssisarella on sukunimenä).

En osaa ottaa mitään kantaa teidän riitoihin, ihmetyttää lähinnä miksi joku alkaa sinulle jostain veri on vettä sakeampaa heittämään.

Mitä sää olet sille naiselle sanonut tai tehnyt? Anna kun arvaan: et mitään?

Jotenkin vaan työssäkäyvä, aikuinen nainen alkaa sulle aiheettomasti räksyttämään? Mitä jätät kertomatta?

Vierailija
4/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrätkö ihmisten vitsit oikein?

Jos joku onnittelee vahingosta, niin tuskimpa sitä tosissaan ottaa.

Mitään en tajunnu tosta räjähdyksestä. Se kuuluu miten meille tai nimeen? Sille lapselle tulee isän tai äidin sukunimi. Ja sisarelle sitten sama kuin toisella sisarella (täyssisarella on sukunimenä).

En osaa ottaa mitään kantaa teidän riitoihin, ihmetyttää lähinnä miksi joku alkaa sinulle jostain veri on vettä sakeampaa heittämään.

Mitä sää olet sille naiselle sanonut tai tehnyt? Anna kun arvaan: et mitään?

Jotenkin vaan työssäkäyvä, aikuinen nainen alkaa sulle aiheettomasti räksyttämään? Mitä jätät kertomatta?

Mitään en tässä ole kuule jättäny kertomatta. Sen takia mä ihan ihmeissäni olenki tässä kun en tiedä mistä mieheni siskon käytös johtuu!! En oo ihan oikeesti tuolle naiselle IKINÄ mitään pahaa tehnyt tai sanonut, ei olla edes usein nähty sen kanssa.

En sitte tiedä mitä paskaa siellä on sen meidän eron aikana jauhettu..

Mieheni on sanonu ettei kannata enää välittää, että hänen siskonsa kuulemma muuttui ja rupesi kaikkien asioihin sekaantumaan kun muutti viereiselle paikkakunnalle oman perheensä kanssa.

Vierailija
5/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos susta on liikkunut vaikka jotain huhua niin kyllä jotkut reagoi niihin.

En usko että ihan tavallisesta ihmisestä joku turhaan alkaa tollain puhumaan.

Mihin se on selvittänyt että veri on vettä sakeampaa? Ei kukaan vaan tollasia lauo. Siihen on joku peruste.

Ja mikä se räjähdys oli? Mitä se kuuluu tähän?

5

Vierailija
6/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä mitä sisko sinusta ajattelee. Minun veljeni ei voi sietää minun miestä ja olen hänen kanssaan asiasta puhunut. Tein selväksi veljelle että parisuhde on minun asiani ja mies on minun valinta. Veli ei ole koskaan mitään pahaa miehelleni sanonut ja luulenpa että on oppinut hyväksymään miehen.

Pointtini on että sinun miehesi pitäisi tehdä sama kuin mitä minä tein aikoinaan veljelleni.

Ei siitä mitään tule että sinä ja miehen sisko rupeatte riitelemään tms. Miehen pitää tehdä pelisäännöt selviksi. Vaikka kaikista ei voi pitää niin kuitenkin on opittava elämään erilaisten ihmisten kanssa!

Vierailija
7/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sisko hokee sitä "veri on vettä sakeampaa" sen takia heidän verellinen suhde on tärkeä ja sitä ei mikään saa rikkoa. Enkä edes halua että heidän välit menis pilalle. Olisin vaan erittäin kiitollinen että miehellä olis munaa puhua siskolleen että me nyt ollaan taas yhdessä se asia on hyväksyttävä ja hänen sisko vois vähän miettiä käytöstään ja antaa olla. En mäkään tästä olis mitään meteliä nostanut, mutta tuli vaan mitta täyteen kaikkia solvauksia..solvais vaan mua ja antais lasten olla.

Ja se räjähdys juttu..siskon mies pitää isäänsä niin rehellisenä ja kunnollisena että sen takia hänen isän sukunimee ei sais antaa lapselle minkä äiti minä olen. Niin että oli kunnon mies ku alkoholisti ja kuoli asuntovaunun räjähdykseen kun kännissä sammui ja kaasu olijäänyt päälle..miehelläni ja hänen sisolla siis eri isä ja miehelläni siskoni isän sukunimi.

Vierailija
8/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjalaiset on ihan kansansa..älä välitä, sevästikin sisko on tyhmä!

ja niin taitaa olla myös 5 tai luetun ymmärtäminen on hieman vaikeaa..

Vierailija
9/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: älä sekaannu miehes siskoon tai muuhunkaan perheeseen... pahoitat vaan mielesi. Mutta sun miehesi kyllä kuuluu puolustaa sua. Hän on sinut valinnut ja on lastesi isä. Mikä se sellainen mies on joka ei omiaan puolusta?

Vierailija
10/10 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti siskolla on tosi surkea huumorintaju (jos lainkaan). En loukkaantuisi, säälisin ja jättäisin omaan arvoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme