Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polkupyörän peräkärry/lastenkuljetuskärry

Vierailija
14.03.2011 |

Kertokaapas kokemuksia polkupyörän peräkärryistä eli siis sellaisista joissa kuskataan lapsia.

Paikkaa mistä hankittu, hinta? Hyvää /huonoa. Kannattaako tilata netistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meillä pitkä 3 vuotias tyttö ja nyt tarttis saada sellainen kärry mikä menisi mahdollisimman pitkään.....

Vierailija
2/5 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin, maksoi aikanaan 100€. Hyviä puolia; kevyt, helppo kasata varastoon, ja ihan toimiva peli. Huonoja puolia; renkaiden kiinnitys täytyy tarkistaa aika useinkin (en tiedä onko meillä maanantaikappale, mut ei ole mikään pikkujuttu että rengas voi lähteä vauhdissa irti) ja malli on aika matala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdellä lapsella on Chariot, ollut käytössä useamman vuoden (nyt lapsi 4 v). Ei ole ollut mitään ongelmaa, täysin toimiva laite = mitään huoltoa ei ole tarvittu. En ostaisi mitään halpiskärryä. Olen ajanut myös metsäpoluilla ja lapsi on viihtynyt myös hyvin. Oisko nettikaupan nimi ollut Leppäkerttu. Tästä kärrystä saa myös muunneltua esim juoksukärryn jne.. Tosin itse olen käyttänyt vain pyöräilyyn, kun juoksukärryt jo muuten. Varmaan jsotain ulkomaan nettikaupasta saa saman merkin halvemmalla.

Vierailija
4/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin käytettynä viime kesänä. Ollut käytössä noin 5 vuotta, ja tuntuu, että renkaat vääntyy sisäänpäin, eli vanteen kiinnitys ei ole riittävän tukeva. Voi johtua myös laakeroinnin pettämisestä? Mutta kun kilsoja yhteensäkin tuolta ajalta on max 300km, ja hinta uutena lähes 400€, ei tätä?!

Vierailija
5/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvasukkula ollut nyt reilun vuoden kahden lapsen kuljetuksessa. Ajettu noin 500 km,kärry toiminut hyvin, ei valittamista.

Kärryn saaminen oli vähän hankalampaa, tuntui ettei meille olisi haluttu myydä koko kärryä, sen verran hankalaa sen saaminen oli. Kai noita kärryjä silti vielä valmistetaan ja jonnekin päin myydään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi