Polkupyörän peräkärry/lastenkuljetuskärry
Kertokaapas kokemuksia polkupyörän peräkärryistä eli siis sellaisista joissa kuskataan lapsia.
Paikkaa mistä hankittu, hinta? Hyvää /huonoa. Kannattaako tilata netistä?
Kommentit (5)
ostettiin, maksoi aikanaan 100€. Hyviä puolia; kevyt, helppo kasata varastoon, ja ihan toimiva peli. Huonoja puolia; renkaiden kiinnitys täytyy tarkistaa aika useinkin (en tiedä onko meillä maanantaikappale, mut ei ole mikään pikkujuttu että rengas voi lähteä vauhdissa irti) ja malli on aika matala.
Meillä yhdellä lapsella on Chariot, ollut käytössä useamman vuoden (nyt lapsi 4 v). Ei ole ollut mitään ongelmaa, täysin toimiva laite = mitään huoltoa ei ole tarvittu. En ostaisi mitään halpiskärryä. Olen ajanut myös metsäpoluilla ja lapsi on viihtynyt myös hyvin. Oisko nettikaupan nimi ollut Leppäkerttu. Tästä kärrystä saa myös muunneltua esim juoksukärryn jne.. Tosin itse olen käyttänyt vain pyöräilyyn, kun juoksukärryt jo muuten. Varmaan jsotain ulkomaan nettikaupasta saa saman merkin halvemmalla.
ostettiin käytettynä viime kesänä. Ollut käytössä noin 5 vuotta, ja tuntuu, että renkaat vääntyy sisäänpäin, eli vanteen kiinnitys ei ole riittävän tukeva. Voi johtua myös laakeroinnin pettämisestä? Mutta kun kilsoja yhteensäkin tuolta ajalta on max 300km, ja hinta uutena lähes 400€, ei tätä?!
turvasukkula ollut nyt reilun vuoden kahden lapsen kuljetuksessa. Ajettu noin 500 km,kärry toiminut hyvin, ei valittamista.
Kärryn saaminen oli vähän hankalampaa, tuntui ettei meille olisi haluttu myydä koko kärryä, sen verran hankalaa sen saaminen oli. Kai noita kärryjä silti vielä valmistetaan ja jonnekin päin myydään?
niin meillä pitkä 3 vuotias tyttö ja nyt tarttis saada sellainen kärry mikä menisi mahdollisimman pitkään.....