Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen on kuullut seksijuttuja tokaluokkalaiselta kaverilta :(

Vierailija
14.03.2011 |

Tietää nyt että mies on naisen päällä ja he hinkkaavat haarojaan yhteen. Perhana. Lapsi ei ole vielä edes ihmetellyt, mistä vauvat tulevat ja nyt ollaan jo seksissä. Miten suhtautuisit tilanteessani? Joko teidän saman ikäiset ovat kuulleet seksistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ite olleeni ekalla luokalla kun kuulin miten "hommat hoidetaan" :) Muistan vaan ihmetelleeni asiaa.

Vierailija
2/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan fakta että näin käy. Minä olisin kertonut itse jo ennen kouluikää ettei tartte saada tietoa epämääräisistä lähteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaali ihminen minustakin tuli.

Vierailija
4/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat tulee - miksi häpeät asiaa??

Vierailija
5/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo päiväkodissa kuusivuotiaana. Välipalapöydässä heiteltiin toisiamme jollain (en muista millä) ja se kehen osui, oli seksihullu XD. Muistaakseni mun silloinen ihastukseni päiväkodista (oltiin tosiaan molemmat 6v.) informoi mua vielä jälkeenpäin tarkemmin asiasta (en kyllä muista miten).

Vierailija
6/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeile asiaa. Lapsi ei ole ollut pätkääkään kiinnostunut vielä.

ap

Vierailija
7/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään tuossa vaiheessa kuulee asiasta kavereiltä.

normi meininki että ensin asiasta kuulee kavereilta ja vasta sitten vanhemmilta.

Vierailija
8/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma muistan kovin elavasti kun itse olin ekaluokalla kovasti "rakastunut" yhteen poikaan.

Olin kuullut, etta jos tykkaa toisesta niin mennaan sankyyn paallekain makaamaan. Itsekin kuvittelin itseni ja ihastukseni tallaisessa tilanteessa - siis paallekkain makaamassa (eika mitaan muuta) ja ihmettekin etta mika juttu taa oikein on.

Eikohan se ole ihan normaalia, etta tuossa iassa kuullan asioista muilta lapsilta. Aikuisten tehtava lienee kertoa naista asioista ja oikaista kuulopuheita- lapsen ika huomioiden.

Ihme ettei lapsesi ole ollut kiinnostunut siita mista vauvat tulevat, teilla ei liene muorempia sisaruksia.

Vierailija
9/9 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi