Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva sairastaa

Vierailija
13.03.2011 |

Olisko neuvoja oi kaikki tietävät av-mammat. Mun 7kk vauva oli kovassa kuumeessa koko viime viikon. Käytiin lääkärissäkin, tulehdusarvot ok kovasta yskästä huolimatta.

Eilen ei ollut enää kuumetta, mutta mitään en saa tyttöä syömään enkä juuri juomaankaan. On muuten jo melko kaikkiruokanen. Eilen sain maitoa menemään ehkä yhteensä 3dl ja seassa vähän velliä. Annoin jopa vettä johon oli lisätty hiukan sokeria,kun sitä suostui kuumeessa hiukan juomaan. Nyt ei laske sekään.

On kiukkunen ja itkuinen ja nukkuu tosi huonosti. Onko vinkkejä miten saisin jotain uppoamaan?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkuinen kuivuneen oloinen? Tarkoitan siis onko kieli kuiva, jääkö vatsanahka rutulle, jos nipistätä sitä sormiesi välissä, onko vauva voipunut?

Vierailija
2/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol suppona tai nestemäisenä, juominen tärkeintä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vauvalla ole kuumetta!

Vierailija
4/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla

Vierailija
5/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudestaan lääkäriin, kipua alentavalla lääkkeellä voi kokeilla nukkuuko silloin paremmin, joka viittaisi tulehdukseen.

Vierailija
6/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin se yksi on kiljumassa täällä "Heti lääkäriin, mars!!!"

Vierailija
7/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittänyt, siitä kun yleensä tykkää. Ei avaa suuta ollenkaan. Päristelee vaan. Ei ole kieli kuiva, ja kuume tosiaan laskenut. Annoin eilen silti kipulääkettä, kun aattelin että kurkku voisi olla kipee, ei auttanut, rähjäs lähes koko yön.

Ei ole yhtään itsensä olonen, on normaalisti tosi aurinkoinen tyttö. Oon kyllä vähän jo huolissani, kun on jo aika monta päivää ollut syömättä ja juominenkin vähäistä.

Ap

Vierailija
8/8 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoksi tällä vauvalla on ollut putket jo kolme viikkoa. Kävin siis jo kerran lääkärissä ja tämä katsoi korvat, putket oli paikallaan ja auki.

Juomisesta mä oon huolissani, kaipaisin vinkkejä siihen miten tollaselle saisi nestettä kroppaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan