Miten te jaksatte vaahdota Japanista? Se on todella kaukana!
Ei ne vaivat ja viat tänne asti tule! Rauhottukaa! Jos sama tapahtuisi Ruotsissa niin olisi pahempi juttu! Mutta Japani! Ajatelkaa nyt! Katsokaa vaikka karttapallosta missä se on!
Kommentit (7)
kyllä se nyt hiukan kaivelee jos kaupunkeja menee romuksi, oli se miten kaukana tahansa
Kummassakin tapauksessa kyllä se saattaa koskettaa joitain ihan henkilökohtaisesti. Mulla esim on useita ystäviä Japanissa, sekä japanilaisia että länkkäreitä. Yksi japanilainen ystävä oli juuri viikon meillä kylässä ja lähti viime viikonloppuna takaisin kotiin. Emme ole saaneet häneen yhteyttä. Lisäksi mulla on muutama ex-työkaveri nyt Japanissa. Mun mies reissaa työn puolesta siellä usein ja olisi aivan hyvin voinut olla nytkin siellä. Karttapallosta tai ei, joillekin Japani on oikeasti lähempänä kuin moni Euroopankin maa.
kiinnostaa mitä tapahtuu maapallolla ja joitain mitä sen ulkopuolella. Joitain kiinnostaa lähiö ja pihalla oleva hiekkalaatikko. Joitain oma napa.
en edes tiedä missä koko maa on. Tiedän vaan että niillä ihmisillä on viivasilmät.
En ole yhtään huolissani. Surullista toki jos ihmisiä kuolee ja paikat vaurioituu mutta sitä tapahtuu vaikka missä enkä ehdi ja jaksa itkeä kaikkien perään.
En syö joditabletteja enkä istu pöydän alla. En näe mitään syytä edes miettiä koko asiaa!
Kun 2012 on niin lähellä ja lopunajat on just nyt. mäkin olen pöydänalla foliohattu päässä,ainoona ravintona joditabletit! :'D