Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan Helsingin vieressä on Venäjällä ISO, vanha ydinvoimala

Vierailija
12.03.2011 |

Siellä ne leipurinhattuiset Tatjanat ja Antonit sitä hoitelee. Ihmettelen, jos hesalaisilla ei ole joditabletteja valmiina.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Helsingin vieressä on Venäjällä ISO, vanha ydinvoimala Siellä ne leipurinhattuiset Tatjanat ja Antonit sitä hoitelee. Ihmettelen, jos hesalaisilla ei ole joditabletteja valmiina.

Kun tämä asia on kaikkien tiedossa, on ihmeellistä, että päättäjien mielestä näin on parempi kuin että ydinsähkö tuotettaisiin meillä, hyvin hoidetuissa ja valvotuissa olosuhteissa.

Vierailija
2/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ydinvoimala. Oikeasti useampikin... Matit ja maijat niitä hoitelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vietit maantiedon tunnit...

Vierailija
4/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia siis kunnossa, kunhan äänestätte persuja.

Vierailija
5/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OLLENKAAN sama asia. Tässä olen vähän kuulkaa rasisti! Olen sitä mieltä, että suomalaiseen ydinvoimalaan voi luottaa, mutta venäläiseen... ei, ei vaan voi.

Vierailija
6/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OLLENKAAN sama asia. Tässä olen vähän kuulkaa rasisti! Olen sitä mieltä, että suomalaiseen ydinvoimalaan voi luottaa, mutta venäläiseen... ei, ei vaan voi.

mutta kun se nyt vaan ei ole taattua ettei mitään vakavampaa tapahdu. Ja oletkos muuten seurannut tämän uuden Suomen ydinvoimalan rakennussotkuja? Valvonta aivan retuperällä ja turvallisuusmääräyksiä jätetty huomioimatta. Eli näin tehdään Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän