Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistan joskus teininä, kun painoni ylitti 55 kiloa ja

Vierailija
11.03.2011 |

olin mielestäni maaaaailman lihavin ihminen! Nyt painan 67 kiloa ja en pysty enää oikein samaistumaan silloiseen minääni :) Onkohan ketään, joka olisi ollut teininä tyytyväinen ulkomuotoonsa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että olisi järkyttävää painaa yli 50.

Nyt painan 105, pituus sama.

Tyytyväinen olin teininä painooni.

Vierailija
2/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin mielestäni maaaaailman lihavin ihminen! Nyt painan 67 kiloa ja en pysty enää oikein samaistumaan silloiseen minääni :) Onkohan ketään, joka olisi ollut teininä tyytyväinen ulkomuotoonsa?

Oli niin paljon muutakin tekemistä kuin tuijottaa omaa napaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan olen tyytyväinen kun paino alkaa vitosella. Painoin tuolloin 57kg. Nyt sitten painan 30kg enemmän..mutta vielä 70-kiloisenakin olin oikein sopusuhtaisen näköinen.

Vierailija
4/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisenä (painoin silloin 55, nyt 52). Olin tyytyväinen (tai ainakin melko tyytyväinen silloin) ja tyytyväinen olen nytkin. Ei IHAN KAIKILLA ole teininäkään omakuvaongelmia, eivätkä kaikki suinkaan väistämättä turpoa vanhemmiten, vaikka kroppa toki muuttuukin vuosien saatossa. 30 tai 50 kilon lihominen ei ole vanhenemista!

Vierailija
5/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin laiha ja kaunotar nuorempana,ei sitä sillon tajunnut.

nyt olen suohirviö läskeineni päivineni. :(

Vierailija
6/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitti sen 50 kilon rajan, olin kauhuissani. Pituutta mulla on 170 senttiä, joten en mä ihan kamala taistelunorsu ollut silloinkaan. Nyt olen ihan tyytväinen, kun paino alkaa sillä viitosella ja ikää on vähän alle 40.

Vierailija
7/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mitoissa 60 kg, 175 cm.

Vertailukohtana pidin 160-senttistä kaveriani. Miten sitä ei tajunnut silloin...?

Vierailija
8/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian paksut reidet, mutta muuten ok. Parikymppisenä painoin 50kg ja olin erittäin tyytyväinen. Nyt painan 60kg ja en ole tyytyväinen. Haluan siihen 55 kiloon, se on mulle se paras paino. Nyt olen siis 42v, sen verran eri painoja tässä elämänvarrella ollut, että tiedän sen 55kg olevan mulle SE paino :). Nyt siis tässä laihiksella niitä 5 kg tiputtelen...

Vierailija
9/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja olin 165 cm, kuten nytkin)

olisi "pitänyt" muka painaa korkeintaan 50 kg.

Tiedä sitten laukaisiko noi laihdutteluhaaveet jonkinlaisen syömishäiriön, olen tuosta asti tänne kolmekymppiseksi jojoillut 20 kg kumpaankin suuntaan ja suhteeni ruokaan ja kroppaani on vähintäänkin vääristynyt. Nyt painan taas 20 kg enemmän kuin tuolloin teininä.

Vierailija
10/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka olisi 5 saman mittaista ja painoista ihmistä (varsinkin tyttöä/naista) vierekkäin, niin yksi heistä näyttäisi laihalta, yksi sopusuhtaiselta, yksi pyöreähköltä, yksi heinänvarrelta ja yksi "bodaajalta".

Tarkoitan, että kun kaikilla on eri vartalotyyppi, niin kaikki näyttävät erilaiselta. Ja varsinkin rintojen koko vaikuttaa hirveästi yleisvaikutelmaan.

Vierailija
11/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aina ajatellut olevani ihan riittävän kaunis tällaisena.

Enkä ole ikinä pystynyt ymmärtämään miksi jotkut eivät ole tyytyväisiä ulkonäköönsä ja miksi erityisesti teinit eivät ole...ei ummarra..

Vierailija
12/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini ja mielestäni olin niin lihava ettei minusta voinut edes valokuvia ottaa.

Nyt kun katson niitä paria kuvaa jotka ajalta ovat, niin näytän mielettömän upealta.

Vierailija
13/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä en taida päästä ikinä näistä "paino-ongelmista". Nuorempana halusin painaa 48 kiloa, mutta paino lähenteli 60 kg. Nyt lähes nelikymppisenä viime kesänä pääsin alle 50 kiloon, mutta taisin olla aika luiseva...ainakin kasvoista. Nyt paino taas 60:ssä ja suunta pitäis saada alaspäin, mut ehkä sellanen 52-54 kg ois sopiva.

Vierailija
14/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silloinkaan käynyt puntarissa kuin satunnaisesti. Liikuntaa harrastin jo silloin.

Vierailija
15/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä. Ei meidän kodissa kukaan valittanut painostaan tai yleensäkään arvostellut ihmisiä ulkonäön perusteella.

Mutta olenkin akateemisen kodin kasvatti.

Vierailija
16/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin alaluokilla olin, kun olin ahdistunut 35 kilon painostani, muut tytöt kun painoi vähemmän. Aika julmaa. Enkä siis silloin vielä ollut edes pyöreä, en ollut teininäkään mitenkään pyöreä, vaikka pienet makkarat tulikin farkkujen kanssa.

Vierailija
17/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli näin jälkikäteen katsottuna teininä aivan super-kroppa. Olin urheilullinen jne. Mutta häpesin vartaloani.

Painoin vain 52 kg./pituutta 174 cm.

Nyt ärsyttää, kun minunkin paino on 65-72 välillä jojottamassa. Silloin olisi ollut kroppaa vaikka mihin, nyt olen aika apea näky. :(

Vierailija
18/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä... itse olisin ollut tyytyväinen ulkonäkööni - painon suhteen! - mutta kun pojat välillä arvioivat, se tuntui pahalta. Pitäisi muuten opettaa tytöille keinoja vastata noihin poikien huuteluihin ja kommentteihin... sekin vielä, että painoin muka enemmän kuin moni selkeästi paksumpi, ja toki punnituspäivänä niitä lukemia tivattiin. Painoin koulussa 62 kg, kotona 57-58...! Liekö terkkarin antiikkisessa vaa'assa tai hömelössä terkkarissa vikaa vai olinko vain ainut jolla oli myös lihaksia? Tätä nykyä painan yli 90kg, pitäs kait nostaa peppua penkistä välillä ;)

Vierailija
19/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tiedä paljonko painoin teininä, muistan painolukuja alkaen vasta jostain 21-vuotiaasta, tällöin olin lihonut jonkun verran ja vaa'alla käynti alkoi kiinnostaa (laihdutinkin sitten nämä ylikilot pois). Mutta kuvista päätellen siis teininä olin ihan normaalipainoinen enkä koskaan muiltakaan osin ulkonäköäni surrut, ennenkuin sitten parikymppisenä. Jotenkin olen tosi iloinen, että oon saanut viettää henkisesti terveen lapsuuden, ainakin tuon asian suhteen.

Vierailija
20/21 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollu vaikeuksia hyväksyä painoni. jo ylä-asteella alkoi (13v) 2 viikon paasto en syöny mitään, sit alko pyörtyilyt ym. Aina oon edelleenkin lihava painoin mitä hyvänsä ja tän palstankin mukaan oon tällähetkellä niin läski (162/65) en ole varmaan koskaan tyttyväinen painooni. Nytkin pitäis saada 10kg pois hinnalla millä hyvänsä, olla vaikka taas 2 viikkoa syömättä kait se ainakin hieman tippuis.