Aamuseksi -tykkäätkö?
Miehillä taitaa olla aamustondis yleistä. Kiihottuvatko unistaan vai joku muu syy? En tahdo aamuisin seksiä, sillä mies ei ole kiihottunut minusta, vaan stondaus lähtee jostain muusta.
Kommentit (33)
viikonloppuisin useammin aamuisin, arkisin taas iltaisin.
tai alkuillasta. Sitten nukkuumaan käydessä toistamiseen.
En tahdo aamuisin seksiä, sillä mies ei ole kiihottunut minusta, vaan stondaus lähtee jostain muusta.
Ai panettaa, mut haluutsä nyt varmasti just MUA vai panettaako sua muuten vaan? Jaa, no mee näpille.
Sitäpaitsi, useimmiten aamustondis ei liity (välttämättä) kiihottumiseen, se on vain elimiellistä toimintaa, paistuvaisten treeniä.
En tahdo aamuisin seksiä, sillä mies ei ole kiihottunut minusta, vaan stondaus lähtee jostain muusta.
Ai panettaa, mut haluutsä nyt varmasti just MUA vai panettaako sua muuten vaan? Jaa, no mee näpille.
Sitäpaitsi, useimmiten aamustondis ei liity (välttämättä) kiihottumiseen, se on vain elimiellistä toimintaa, paistuvaisten treeniä.
pitäisi olla käytettävissä tuohonkin?
Miehillä taitaa olla aamustondis yleistä. Kiihottuvatko unistaan vai joku muu syy? En tahdo aamuisin seksiä, sillä mies ei ole kiihottunut minusta, vaan stondaus lähtee jostain muusta.
Meillä odotetaan sen laskua, juodaan kaffet sängyssäja sitten katsotaan syttyykö oikea himo ja onko siihen aikaa.
saunassa, sohvalla ja missä tahansa milloin vain. Vuoteessa rakastellaan aamulla, päivällä, illalla ja yöllä..ihan miltä sattuu tuntumaan.
Myös autossa, veneessä..
joka tapahtuu yöllä. Mies on saninut, ettei hänen varsinaisesti tee sen kummemmin mieli aamulla, itse asiassa aamulla on kuulemma vaikea laueta.
Tykkään enemmän illasta.
Pienillä poikalapsilla myös jöpöttää aamulla, jo vaippahousuina.
Mutta naisena pitäisi olla käytettävissä tuohonkin?
Ei todellakaan PIDÄ, mitään sun ei PIDÄ tehtävän. Ei varsinkaan mitään, mistä toinen voisi nauttia, koska sun nautintosihan on pääasia. Jos sä nautit kuukausien seksittömyydestä, niin miehen on paras sopeutua.
Ja btw - olen nainen. Seksuaalinen, halukas, miestä rakastava ja ymmärtävä nainen.
mutta oon aamuisin sellasessa koomassa ettei kyllä paljoo haluta. Ja toisaalta ei se olis ees mahdollista kun lapset herää aina ennen meitä.
Ja btw - olen nainen. Seksuaalinen, halukas, miestä rakastava ja ymmärtävä nainen.
Miestä ymmärtävä? Tämä on kyllä aika rohkea väite. En usko.
t. Äijä.
Miestä ymmärtävä? Tämä on kyllä aika rohkea väite. En usko. t. Äijä.
MiestäNI. En tokikaan mikään yleismaailmallinen miestenymmärtämis- ja tulkkausautomaatti. :)
joka koskee henkilökohtaisia mieltymyksiä.
"mun tapani tykätä asioista on kyllä paras"
"eiku mun"
"eiku mä tykkään kaikkein parhaiten"
Olen aamu-uninen, mutta niin mahtavaa on herätä miehen hyväilyihin ja puoliuninen olotila tekee seksinkin aivan mahtavaksi. Kaikki tuntemukset ovat jotenkin niin herkillään ja aamuseksin jälkeen jaksaa olla koko päivän hymy huulilla. EIpä silti, minulle kepaa seksi mihin tahansa vuorkauden aikaan, mielummin vaikka muutaman kerran päivässä :)
että ei tuu mitään. Aamukuudelta mies koittaa silti vähän päästä mua herätellä peuhaamaan, vaikka luulis oppineen kymmenessä vuodessa, että tulee korkeintaan kaulimesta ;P (joskus se ihmettelee itsekin, miksi oikein yrittää, vaikka vaimo ei kertakaikkiaan ole aamuihminen...ikinä)
Mä en nauti yhtään, olen hiton kiukkunen (varsinkin, jos unet on keskeytyneet) ja kaikki on päin peetä. Siihen mennessä, kun mä saan itseni jotenkin tolkkuihin, on kyllä lapsetkin heränneet, mutta ei mahda mitään...
on ihanaa aloittaa päivä aamuseksillä. Tulee jotenkin niin hyvä mieli siinä heti aamusta. Enkä meinaa mitään aamustondiksesta lähtenyttä pikapanoa, vaan siinä hitaasti heräillään ja aletaan kosketella toisia ja rauhallisesti rakastellaan pitkään ja tunteella. Jossakinhan oli tutkimuskin aamuseksin hyvistä puolista. En nyt muista sen kummemmin tuota mut hyvää tekee!
Kädet kulkevat pitkin vartaloani, mies painautuu minua vasten, juttelee hiljaa mukavia. Voisiko päivä paremmin alkaa.
iltaisin väsynyt