Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jännittää! Ensi tiistaina menen optikolle

Vierailija
10.03.2011 |

piilolinssejä sovittamaan ja opetteelmaan. Ikinä ei ole piilareita ollut. Olen aika sokea ilman silmälaseja ja piilolasit helopttaisi paljon, harrastuksissa, uimahallissa jne.

Tulisin käyttämään niitä aika harvoin, ja siksi optikko suositteli kertakäyttöisiä.

Onko mulle antaa hyviä vinkkejä teiltä jotka piilolaseja käytätte, jatkuvasti tai satunnaisesti? Ajatus että joku koskee silmämunaani pelottaa;/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinä ihan ite saat kosketella silmämunaasi, optikko neuvoo vieressä mutta ite piilarit on silmiin, ja sieltä pois saatava...

Hyviä neuvoja en pysty antamaan, itekkin vasta alkanut kertakäyttösiä piilareita käyttämään ja varsinkin pois ottaminen on minulle hankalaa.

Vierailija
2/4 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamisen varmaan opit nopeesti. Muista, kun ähiset niiden saamiseksi poi, että maailmassa on tuhottomasti ihmisiä, jotka osaa, tokkakai säkin opit!

Onnea piilareille ja nauti sangattomasta elämästä. T.Piilareita 20vuotta käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea piilareille ja nauti sangattomasta elämästä.

pois ottaminen, jos vaikka kuivuvat silmään tms!

ap

Vierailija
4/4 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostutusta ja asia ok! Mua optikko opetti ottaan piilarit pois niin, et katsoo ylöspäin, venyttää alaluomea esim.keskisormella ja sit ikään kuin puristaa linssin ryttyyn peukun ja etusoren väliin. Ja sit ihan reippaat otteet, et ala aristeleen niin hyvä tulee. Kuuntele sun optikon ohje ja noudata sitä. Mut voit tietty kysyy tota mulle opetettua tekniikkaakin.

Poisottamisen kyllä oppii ja nykyisin saatan ottaa linssin pois ilman peiliäkin. Nips naps ja poissa on! Ihan kun nyppäis ripsen kutittelemasta alaluomelta:)

T. se 20 linssejä käyttänyt

PS. Ennen linssit otettiin pois imukupilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi