Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen järkyttynyt, kaveri on kuolemassa syöpään.

Vierailija
10.03.2011 |

Ja aikaa ei ole enää paljoa.

Yhdellä harrastusporukan kaverilla todettiin haimassa kasvain n. 3 viikkoa sitten ja hänelle laitettiin haimaan ja sappeen suntit, millä nesteet pääsi vatsaan tms.

Hänet leikattiin uudestaan viime viikon lopussa ja uudestaan tällä viikolla ja mitään ei ole tehtävissä, paitsi odottaa kuolemaa. Joka luultavasti tulee pian, koska syöpä on levinnyt niin pahasti.

Jo muutaman viikon on ollut uskomaton tunne, eihän sitä voi uskoa. Vastahan se oli terveenä harkoissa ja nyt se makaa sairaalassa jne.

Ja juu, tiedän, että syöpä (ja varsinkin haima) voi olla salakavala. Syövästä on jo ihan tarpaaksi kokemusta meidän perheessä, myös tosta haimasyövästä :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä, jotka sairastaa syöpää... Ovat kyllä jo kaikki päälle 60-v, mutta siltikin kamalaa!

Vierailija
2/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vastaan taisteleminen on hankalaa. Haimasyöpä on paha vihollinen, se tulee ja vie. :/ Tulee niin voimaton olo, kun virkeä, nuori ihminen kaatuu hetkessä hautaan syövän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän harrastus porukka on pieni (yhteensä 4 pariskuntaa + mä) ja itse olen porukan nuorin. Mutta kavereita ollaan kuitenkin.

Tuo mies tuo mieleeni isäni eli on mulle tavallaan isä figuuri. Oma isäni kuoli syöpään 8 vuotta sitten. Hänellä kyllä syöpä uusiutui viiden vuoden jälkeen eli hän ei mennyt suorilta jaloilta. Mammani kuoli haimasyöpään, kun olin 11v. Samoin serkkujani on mennyt jo useampi syöpään, samoin isäni serkkuja ja kaksi setääni on kuollut syöpään eli syöpä suku niin sanoakseni.

ap