Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli yllätys tajuta että vaikka olisin leski mulla riittäisi miehiä.

Vierailija
10.03.2011 |

Kävi kolme kesää sitten sellainen juttu että olin lasten kanssa pidempään yksin ja moni luuli että ollaan erottu.

Kuului jännä juttu:"tiedetään kenen auto on miehen paikalla,kun mies ulkomailla".

Vissiin jotain häslinkiä rek.otteiden kanssa.Tietääkseni Hesassa oleva auto ei ole Turussa

kenenkään pihalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kolme kesää sitten sellainen juttu että olin lasten kanssa pidempään yksin ja moni luuli että ollaan erottu.

Kuului jännä juttu:"tiedetään kenen auto on miehen paikalla,kun mies ulkomailla".

Vissiin jotain häslinkiä rek.otteiden kanssa.Tietääkseni Hesassa oleva auto ei ole Turussa

kenenkään pihalla.

Ja tosiaan leski ja eronnut on eri asioita.

Vierailija
2/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruilivat sitten jotain jostain autosta, niin miten se takaisi, että leskenä/eronneena sulla riittäisi miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että ihmiset luuli, että olit eronnut ja juoruilivat jostain autosta, ajattelet, että jos olisit leski, sinulla riittäisi miehiä?

Ilman noita juorujako ajattelisit, että jos olisit leski, sinulla ei riittäisi miehiä? Tai joko juoruilla tai ilman, eroaisit, sinulla ei riittäisi miehiä?

Sori, mutta en ymmärrä. Kirjoitat todella sekavasti ja todennäköisesti ajattelet asiat vielä sekavammin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan