mä en jaksa 1,5vuotiaan kanssa yksin
lapsi on ihanin mutta en jaksa.. lapsi aloitti päiväkodissa 2 kertaa viikossa mutta en jaksa siltikään..
huudan lapselle paljon ja kiroilen. kiukkuan....ihankauheeta.olen miettinyt että olisiko parempi antaa lapsi pois. mutta en oikeasti halua sitä..
olen mieettinyt jos palaisin lapsen isän kanssa yhteen vaikka tiedän että meidän juttu ei onnistu mutta vois helpottaa.
en jaksa leikkiä lapsen kanssa ja tuntuuu niin pahalta.oikeasti haluan pienelle vain hyvää vaikka sitä sille en anna
Kommentit (7)
ja tavallaan purat sitä omaa ahdistustasi lapseen.
Parasta, mitä nyt voit tehdä, on hoitaa se oma pahaolo pois mahdollisimman pikaisesti. Hae apua, puhu ystävillesi, ala elää uutta elämää ilman lapsen isää. Hanki harrastuksia ja myös uusia ystäviä. Kun saat omaan elämääsi järjestystä, jaksat taas olla parempi äitikin.
kävin lapsen isän luona ja asunto tuntu niin kodilta ...(asuin ennen siellä) en tiedä mitä teen... ei ole kavereita tai mitään. ei kiinnosta uloskaan lähteä ku näytän hirveltä ja maisemat samat..
joo ei ole isot ongelmat mut tuntuuu et haluun vaan kuolla
kävin lapsen isän luona ja asunto tuntu niin kodilta ...(asuin ennen siellä) en tiedä mitä teen... ei ole kavereita tai mitään. ei kiinnosta uloskaan lähteä ku näytän hirveltä ja maisemat samat..
joo ei ole isot ongelmat mut tuntuuu et haluun vaan kuolla
olet kriisissä eron takia. Ei lapsen pois antaminen mitään auta, se perusongelma siellä taustalla säilyisi silti: paha olo omasta elämäntilanteestasi.
Nyt yrität saada tilanteesi hallintaan. Puhut tunteistasi vaikka neuvolassa. pari juttelukertaa esim. psykologilla voisi auttaa.
eikä mikään ihme jos olet eronnut ja joutunut kodista lähtemään. Yritä saada apua neuvolan tai mielenterveystoimiston kautta. Asiat järjestyvät kyllä kun saat apua. Voimia sinulle!
lastasi sanoillasi ja huudollasi. Ihan tosi, ponnistele pois siitä tavasta. Pieni lapsi pelkää. Ajattele nyt!
Masentunutkin voi olla kiva äiti ja usko tai älä sinähän tiedostat jo ongelman. Mielestäni tarvitset aikuisten seuraa-ei jonnenjoutavaa seurustelua-vaan pienen työpaikan mitä tahansa näin aluksi.Se antaa kummasti hyvää mieltä ja jaksuja arkielämään.
Jonakin päivänä lapsesi saattaa sanoa sinulle rakas oma äiti.
Pikkulapsethan on helppoja, ruokaa eteen, puhtaat vaatteet, vähän leikitystä.