Mitä vihkisormuksessasi on kaiverrettu?
Lukeeko tyyliin Maija ja Matti pvm vai lukeeko pelkästään Matti, juu ja tää Matti ny vaan esimerkkinimi jos joku alkaa viisastelemaan...
Kommentit (33)
sisäpuolella meijän nimet ja päivämäärä. ulkopuolella lukee aina ja ikuisesti. on uniikki sormus.
Ei mahtunut enempää, kivet tulivat tielle.
Ihan hyvä vaan ettei mahtunut, mies kertoi jälkikäteen mitä meinasi kaiverruttaa ja se oli tosi korni/nolo juttu. Mies kuitenkin rakas :)
Helpompaa muuttaa rahaksi, jos joskus tulee ero.
miehen nimi, onko muilla näin? Vihkisormuksessa taas meidän molempien nimet...
miehelläni minun nimi ja päivämäärä :)
Meillä kihloissa näin: minulla miehen nimi ja pvm ja hänellä minun nimeni ja pvm. Molemmilla poikkeuksellisen pitkät etunimet ja kummallakin vielä kapeat sormet joten eipä molempien nimet olisi mahtuneet mitenkään... :)
Miehen etunimi sydän mun etunimi päivämäärä.
Meidän kihlasormuksissa lukee:
Sydän on löytänyt sydämen, Kihlatun nimi, päivämäärä.
Vihkisormuksissa lukee: Nimi & Nimi, päivämäärä, Ulkomailla sijaitsevan kaupungin nimi, jossa meidät vihittiin.
lukee mieheni nimi hänen käsialallaan ja hänen sormuksessaan minun allekirjoitukseni. vihkisormuksessani lukee ulkopinnalla vaimo ja sisällä päivämäärä.
http://www.lowenmark.fi/sormukset/1-vihkisormukset/detail/53-vaimo.html#
kihlasormuksessa toisen nimi ja päivämäärä, vihkisormuksessa on molempien nimi ja päiväys.
Mrs sukunimi ja päivämäärä.
Kihloissa minulla miehen nimi ja päivämäärä, miehellä minun nimi sekä päivämäärä.
ei uskallettu kaiverruttaa etukäteen, koska vihkipäivästä ei voinut olla 100% varma.. ja sitten jälkikäteen ei ole saatu aikaiseksi. Hyvinpä tää menee näinkin.
Mulla lukee "Maija ja Matti pvm"