Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyttö on ~171cm pitkä ja HUKKUU Reimatecin 174cm haalariin!

Vierailija
09.03.2011 |

En kai mä sille 168cm haalaria hanki??

On siis nyt 9v ja ollut 8v neuvolassa 171cm pitkä.

Nyt on käytössä 168cm Reiman talvihaalari ja välikausihaalari on 174cm Reimatec. Tuntuu, että se on aivan liian iso! Ja tyttö ei ole mikään rimpula, vaan enemmänkin pallero :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lentopalloilemaan keskieurooppaan. Siis tyttö, ei haalaria.

Vierailija
2/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170 cm pitkä ja oli mulle ihan sopiva. Kurkkaa huutiksesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on 172 cm, laihat jalat mutta muuten hieman pönäkkä. Mahtuu kuitenkin vielä 174 cm haalariin, joten en ole antanut lupaa luopua siitä. Kylmä talvikin ollut ja ulkotyötä (osittain) tekee. Kiukuttelee joka aamu, sanoo että kaverit raksalla nauraa selän takana. Olen Eskolle sanonut, että sinä sentään olet pomo, niin näytä se ja ole mies!

Onko muita joilla on sama ongelma?

Vierailija
4/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on 172 cm, laihat jalat mutta muuten hieman pönäkkä.

voisi sopia molo paremmin

Vierailija
5/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se nyt kesällä on oppinut syömään aika hyvin noita kiinteitäkin ruokia, makkaraa ja sellaista. Ennen meni enenpi nesteitä. Pulloruokinnalla se edelleen tietty on. Mutta nyt se on kasvanut niin kovasti tuosta keskivartalon kohdalta, varmaan sellainen kasvupyrähdys, että huolettaa kovasti mihin haalariin se ensi talvena mahtuu. Reimatecissa on aika kaponen toi mitoitus, 180 cm haalari oli viime talvena käytössä. Oisko toi molo parempi?

Mutta nyt etsin sellaista välikausihaalaria syyskäyttöön. Mitä te suosittelette? Pitäis olla kosteudenpitävä, kun Kari saa ihan mahtavat raivarit niistä kuriksista... ei kuulemma kellään töissä enää sellaisia ole. Ois vaan niin näppärät, ja helppo huuhtoa ennen kuin päästää sen sisälle.

Vierailija
6/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Karille Ticket to heaven BAGGIE malli,sikanäbbärät vetskaritkii molemmin puolin,niin saa sen vattansa piiloon ja on muuten lämmin ja pitää nesteet (myös sisältä ulospäin jos sattuu vahinko:/ juu nou.

Vierailija
7/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan tiedä miten pärjäisin ilman tätä palstaa. Ticket-ostoksille seuraavaksi.

Joo, mä tiedän että mä olen ollut vähän lepsu karin kanssa, pitäis vaan pysyä johdonmukaisena eikä antaa periksi. No, tästä eteenpäin taas mennään!

ja ikävä kyllä niitä pikku vahinkoja sattuu silloin tällöin, kun karilla on ikävä tapa sitten ottaa toinen pullo ekan tyhjennyttyä... vaikka kuinka vahtisi. Mutta aika hyvin se on rinnasta jo vieroittunut, että sikäli olen ylpeä.

Vierailija
8/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytyisi meidän Jormalle norsuhaalarit. Oli kuulemma nähnyt jossakin mainoksessa niin ihastui heti siihen. Oiskohan jontahanilla tai reimalla sellasta mallia?

Vierailija
9/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytyisi meidän Jormalle norsuhaalarit. Oli kuulemma nähnyt jossakin mainoksessa niin ihastui heti siihen. Oiskohan jontahanilla tai reimalla sellasta mallia?

joista ei kärsä pyri valtoimenaan ulos.

Vierailija
10/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170 cm pitkä ja oli mulle ihan sopiva. Kurkkaa huutiksesta :)

Oisko sulla vielä myynnissä??

Vierailija
11/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä sille 168cm haalaria hanki??

On siis nyt 9v ja ollut 8v neuvolassa 171cm pitkä.

Nyt on käytössä 168cm Reiman talvihaalari ja välikausihaalari on 174cm Reimatec. Tuntuu, että se on aivan liian iso! Ja tyttö ei ole mikään rimpula, vaan enemmänkin pallero :)

Minkä kokoiset kurikset olet tytölle hankkinut? Yleensähän niiden pitää olla vähän suurempaa kokoa kuin haalarit.

Vierailija
12/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiiko joku kouluikäiselle HAALARIN???

Vierailija
13/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiiko joku kouluikäiselle HAALARIN???

Mun kouluaikana 6-luokkalaisillakin oli toppahaalarit.

Vierailija
14/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se nyt kesällä on oppinut syömään aika hyvin noita kiinteitäkin ruokia, makkaraa ja sellaista. Ennen meni enenpi nesteitä. Pulloruokinnalla se edelleen tietty on. Mutta nyt se on kasvanut niin kovasti tuosta keskivartalon kohdalta, varmaan sellainen kasvupyrähdys, että huolettaa kovasti mihin haalariin se ensi talvena mahtuu. Reimatecissa on aika kaponen toi mitoitus, 180 cm haalari oli viime talvena käytössä. Oisko toi molo parempi?

Mutta nyt etsin sellaista välikausihaalaria syyskäyttöön. Mitä te suosittelette? Pitäis olla kosteudenpitävä, kun Kari saa ihan mahtavat raivarit niistä kuriksista... ei kuulemma kellään töissä enää sellaisia ole. Ois vaan niin näppärät, ja helppo huuhtoa ennen kuin päästää sen sisälle.

Vierailija
15/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän Pertti vaan tekee just niin kun MINÄ sanon, ja pistää just sen haalarin minkä oon illalla laittanut sille valmiiks!!1

Vierailija
16/16 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla viel reimatec haalari myymättä?

mä tarviisin 170cm pojalle...

jukeens@jippii.fi