Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Oletko onnellinen parisuhteessasi (rehelliset vastaukset kiitos)

Vierailija
09.03.2011 |

kyllä vai ei

ja lisää vielä perään, oletteko kumpikaan olleet aiemmin avoliitossa tai avioliitossa vai onko tämä molempien ensimmäinen. Myös kummankin omien/ yhteisten lasten luku olisi kiva nähdä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen päivä.

Lapsia 1 yhteinen, 2 miehen. Mies ollut naimisissa, minä avoliitossa.

Yhteisiä vuosia takana 9.

Vierailija
2/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme erillämme ja näemme viikon-parin välein. Molemmat ovat olleet aiemmin liitossa, miehellä ei enää kotona asuvia lapsia ja minulla on, yhteisiä ei ole eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mieheni ensimmäinen suhde. Minulla on kaksi lasta edellisestä avoliitosta.

Vierailija
4/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat olleet kerran aiemmin avoliitossa. Nyt naimisissa. Minulla yksi lapsi, miehellä ei aiempia. Nyt tulossa yhteinen.

Vierailija
5/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa menossa molemmat, 15v yhdessä, 2 yhteistä lasta (8v ja 6v).

Vierailija
6/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole ollut aikaisemmin avo- tai avioliitossa. Menimme naimisiin viime kesänä, suurimman osan ajasta olemme olleen avoliitossa (4 vuotta).

Meillä ei ole kummallakaan lapsia aikaisemmista suhteista, odotamma nyt esikoistamme.

Meillä on tavallaan hyvin arkipäiväinen suhde, mutta olemme tosi onnellisia toistemme seurassa. Riitelemme harvoin. Tykkään olla mieheni kanssa. Olemme paljon yhdessä, myös harrastamme yhdessä. Olen aina tykännyt olla paljon yksin, mutta miehen kanssa tunnen oloni niin kotoisaksi, etten samalla tavalla kaipaa yksinoloa.

Vierailija
7/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä taivalta takana kohta 12 v, naimisissa 9 v. Eka avo+avioliitto kummallekin. 1 (yhteinen) lapsi.

Vierailija
8/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kymmenisen vuotta, yksi yhteinen lapsi.

Minulla takana pitkähkö nuoruuden avoliitto, miehellä ei.

Vierailija
9/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvin onnellinen ja rakastunut. Minulla takana 15 vuoden aviliitto, josta neljä lasta, miehellä avoliitto, ei omia lapsia. Yhteisiä toivottavasti jonakin päivänä.

Vierailija
10/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt leskeksi ensimmäisestä, myös onnellisesta liitosta. Ja yhteisiä lapsia on neljä.

Vierailija
11/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä vuosi 16, lapsia kaksi, molemmille eka avioliitto. Minä aikaisemmin kihloissa ja avoliitossa.

Vierailija
12/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisessa liitossa, lapsia 2 ed. liitosta ja 2 nykyisestä. Miehellä liitto on eka eikä muita lapsia.

Jos lapsia ei olisi, luultavasti eroaisin. Niin että en varmaankaan ole onnellinen.

Vierailija
13/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäistä kertaa myös rakastunut. Olen ollut aikaisemmin avioliitossa, se oli järkiavioliitto, jossa ei juuri tunteita ollut kummallakaan. Kun lapset kasvoivat, erosimme.

Nykyisellä miehelläni on myös ollut avioliitto taustalla. Heidän eroonsa johti vaimon väkivaltaisuus.

Lapsia on yhteensä 6, suurin osa aikuisia jo. (Ja jos ihmettelette mitä teen palstalla; minusta on tulossa isoäiti ja eksyin tänne vuosien jälkeen takaisin. =))

Vierailija
14/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei vielä ole vaikka yhteistä eloa takana 10vuotta ja naimisissa siitä 2vuotta. Kummallakaan tämä liitto ei ole ensimmäinen. Ikää meillä 30vuotta molemmilla.

Vierailija
15/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Takana neljä yhteistä vuotta ja yksi yhteinen lapsi.

Realiteetit ovat olleet aika karut, mutta vaikeudet (eivät suhteen sisäiset vaan ns. ympäristötekijät) ovat lujittaneet meidät tiiviisti yhteen. Läheisyyttä on paljon, seksiä ei niinkään. Mutta onnellinen? Kyllä.

Vierailija
16/16 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta. Lapsia on yksi, yhteinen, toinen tulossa.

Itse olen ollut avoliitossa aiemmin, mies ei. Kummallakaan ei ollut lapsia ennestään.