kerro miten saat naisen ejakuloimaan...
aah..kerran yks teki sen mut en tajuu miten.neuvoja!
Kommentit (39)
Itse ruiskauttelen kyllä, mutta vain päällä ollessa ja vain jos penis on paksu. Muuten ei tule riittävää painetta g-pisteeseen.
Minä en tiedä muista naisista. Olen ollut aviossa yli 30v, mutta vaimoni saan ejakuloimaan siten että nuolen klitorista ja välillä imen sitä. Tuntuu hyvältä kun saan sen aikaiseksi, pillun nuolemisesta hän saa harvoin mutta orgasmeja kylläkinM50+.
Edellinen kumppani ejakuloi todella voimakkaasti ja nestettä riitti niin että lakanaan jäi iso läikkä. Nykyinen taas ei g-pisteen stimuloinnista juuri kulmaa liikauta. Olen kuitenkin saanut naisen ejakuloimaan laittamalla etu ja keskisormen emättimeen ja liikuttamalla voimakkaasti ylös alas hieman koukistaen sormia jolloin paine osuu g-pisteeseen. Monilla tuo paine aiheuttaa pissahädän tunnetta jonka takia nainen alkaakin jännittää eikä ejakulointi onnistu. Pitäisi olla vaan rentona ja ponnistaa hieman niin neste yleensä ryöppyää helposti :)
m22
Olen hyvin märkä nainen seksissä. En tietääkseni ole saanut elakujaatiota koskaan. Kun olen hyvin kiihottunut niin koko alapää on tosi turvonnut ja jossain vaiheessa tulee todella kova paine alapäähän ja orgasmi tulee suhteellisen helpolla. Voiko olla, että kuulun ejakuloiviin naisiin kunhan sitä yrittöisi? Onko tuo voimakas paineen tunne viite siitä?
Oih joo, ihan taivaallista! <3 Namnammm..
Mä ejakuloin itseksekseen jos olen todella kiihottuneessa tilassa ja oon pitkään itsetyydyttänyt. Ejakuloin kun käytän g piste dildoa silloin tiettyyn tahtiin.
Miehen kanssa sama juttu kun on tarpeeksi kiihottunut, oikea asento ja seksi on kestänyt pitkään niin oikean tahtinen työntely kovalla kalulla aiheuttaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen kumppani ejakuloi todella voimakkaasti ja nestettä riitti niin että lakanaan jäi iso läikkä. Nykyinen taas ei g-pisteen stimuloinnista juuri kulmaa liikauta. Olen kuitenkin saanut naisen ejakuloimaan laittamalla etu ja keskisormen emättimeen ja liikuttamalla voimakkaasti ylös alas hieman koukistaen sormia jolloin paine osuu g-pisteeseen. Monilla tuo paine aiheuttaa pissahädän tunnetta jonka takia nainen alkaakin jännittää eikä ejakulointi onnistu. Pitäisi olla vaan rentona ja ponnistaa hieman niin neste yleensä ryöppyää helposti :)
m22
Hei ja tässä nähtiin taas, kuinka nuorempi mies on selvillä asioista! Täyttä asiaa, toisin kuin tällä 2 kommentin kirjoitta miehellä. Hänelle ihan vaan terkkuja, että jotkut naiset ei saa mitään nuolemisesta, toiset ei saa mitään itse yhdynnästä ja muutenkin naiset tosiaan on hyvin erilaisia.
Yleisesti olen sitä mieltä, ettei ole yhtä tapaa josta kaikki naiset tykkäisi, mutta kyllä väitän, että suurinosa nauttii tuosta mitä m22 kertoi todella paljon kun sen oikein tekee. Sitä voi auttaa vielä painamalla naista toisella kädellä hieman alavatsasta. Kannattaa kokeilla!
N26
Itse koin ensimmäisen ejakulointini 44-v., kolme lasta synnyttäneenä ja uuden kumppanini kanssa. Tätä ennen en edes tiennyt koko nautinnosta mitään ;)
Vaimo ejakuloi käytännössä aina kun sormetan/ nyrkitän. Ihan mukavaa puuhaa 👍🏻
Ejakuloin lähes joka kerta kun klitoriksen hyväilyä jatkaa jonkin aikaa, joskus myös yhdynnässä. Vasta nelikymppisenä opin tämän. Pitkään olin kyllä tuntenut pissahädän tunnetta ja miettinyt voisiko tämä olla 'sitä'. Olihan se. Antoi vaan kehon viedä, niin johan lainehti.
Oma nainen vetää h-hetkellä jalkansa tiukasti yhteen. Liekö se hetki kun pitäisi nimenomaan rentoutua.
Tätäpä ei moni osaa ja kyllä oli tyttökaverikin ihmeissään kun sain hänet ekan kerran ejakuloimaan :). Sopivassa tahdissa kieltä ja g pistettä sillä oikealla tekniikalla :). Olen saanut useamman naisen ejakuloimaan joista muutama ihan ihmetteli tapahtumaa posket punaisena iloisena. Tätä taitoa ei kaikki osaa
Kaksi keskimmäistä sormea sisälle, kun on aluksi rauhassa lämmitellyt. Makaa itse siinä rinnalla tai polvillaan kyljen vieressä ja antaa tuolla otteella ylösalas-liikettä. Itse olen ainakin saanut homman toimimaan näin. Joskus on ollut kiva vain jatkaa ja jatkaa, kun eka ruiskaus ja orgasmi tullut. Nainen jälkikäteen kiitellyt, vaikka hetken vaikuttanut, että lopettaisit jo.
Olen kyllä saanut käsivarren jänteen kipeäksi tuolla runkuttamisella, että on pitänyt seuraavina päivinä käyttää vain tervettä kättä.
Vai olenko aivan pihalla, naiset?
M35
Auttakaas, meillä molemmat haluaisi tämän ihmeen tapahtuvan. Vaimo ei niinkään sitä yritä, mutta itse välillä suuseksiä antaessa tulee asia mieleen ja sitä alkaa oikeen yrittämään. Tosin toistaiseksi tuloksetta. Moni kirjoittaa että sormet sisällä pitäisi tehdä ylös-alas liikettä. Eli ei sisään-ulos vaan nimenomaan ylös-alas? Meillä vaimo on vaan niin ahdas etten saa kuin yhden sormen sisään, ilman että valittaa olevansa liian täynnä, onnistunee yhdelläkin sormella?
M33
No ompas sulla sitten ohut kulli, jos ei mene, kun yks sormi.
Meillä on liukkaria lähes aina apuna panohommissa, vaikka onkin kolme synnyttänyt. Vaimo kyllä kostuu ihan hyvin, mutta silti. Eli jos nainen on selällään, niin työnnän etu ja keskisormea sisään ja toinen käsi hoitelee klitorista. Ja huom. Koukistele sormia ylöspäin vain noin kolmen sentin syvyydellä. Tunnet ikään kuin karheamman kohdan sormissasi, tämä osa on siis klitorista myös! Sisään Ulos liikettä ei juurikaan tarvita. Ikään kuin rapsutteluliikettä/koukistelua. Meillä huomaan olevan lähellä, kun pillu alkaa turvota ja klitoris turpoaa voimakkaasti. Silloin voi lisätä painetta hieman ja johan suihkuaa!! Saman aktin aikana onnistuu pari kertaa, ekalla kerralla tulee eniten, joka on välillä todella paljon ja paljon kovemmalla paineella kun pissa. Onnea yritykseen!
Nainen ejakuloi aina kun käy vessassa pissalla.
Vierailija kirjoitti:
panoa, siis kunnon nopee rynkytys, painetta pitää tulla emättimen etuseinään, nopea sarja ja kiskaisee kullin reiästä, kyllä lentää.
varma ruisku sormilla: esileikkii (muutama orkku vaikka klittaa imemällä), nainen selälleen, polvet hieman koukkuun ja laukaisija naisen vierelle vaikka polvilleen, kaksi keskimmäistä sormea koukistettuna rasiaan, erittäin nopeata ylös-alas liikettä (siis painetta g-pisteeseen) jäykillä sormilla, sitten kun alkaa ruiskuta niin voi ottaa sormet hetkeks pois. TOIMII.
Minusta tuo kuulostaa kauhealta. Rynkytys ja klitoriksen imeminen olisi itselleni pahinta mitä tiedän. N34
Keskisormella ja nimettömällä " taikoja " ja ranneliikkeekkä oikeassa kohtaa ;). Olen saanut usesmman naisen ruiskimaan kunnolla ensimmäistä kertaa. Osalle se oli aivan uus kokemus posket punaisena leveä hymy kasvoilla. Osa ajatellu ettei se onnistu heidän kohdalla ollenkaan ja on pyytäneet uusintoja kyllä ;)
M29
[quote author="Vierailija" time="08.03.2011 klo 23:43"]
aah..kerran yks teki sen mut en tajuu miten.neuvoja!
[/quote] mitä ko touhu ees tarkoittaa ikinä en ole moiseen sanaan törmänny"liittyykö se jotenkin naisen raskaaksi tulemiseen" eikö se riitä rojut torveen vaippojen ostoon