Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummunut punainen mänty

Vierailija
07.03.2011 |

On ihanaa minusta! Sisustajat inhoavat sitä ja niin moni muukin. Yleensäkin tv-sisustusohjelmissa on sellainen valkoinen ja moderni tyyli tosi vallalla. Mitenkähän retro henkisemmät ajattelevat tästä. Eikö suomalainen mäntypuu enää kiinnosta? Meillä olen hionut noista vanhoista mmäntypinnoista vanhan lakan pois ja lakannut puoli-kiiltävällä värittömällä Kiva-lakalla päältä pari kertaa. Aivan ihania pintoja on tullut. Esim. listat, oven karmit, ikkunanpielet. Väri on hehkuva lämmin punainen sävy, hyvin lähellä joitain pyökkisävyjä. Ei kovin oranssi. Kova homma laittaa, mutta itse olen tuosta lämpimästä mäntysävystä pitänyt. Laitanpa tähän, kun meillekin joka remppa-asiassa, kaikki ehdottelevat, et no vaihtakaa vanhat pois ja mdf:hän se on helppo. Taas eilen kuultiin. Itse en tuohon muovipuuhun niin helpolla lähde. Kukin tosiaan tyylillään. En arvostele tällä heitä, jotka laittavat laminaatit ja mdf -listat ja kaikki rosterille ja valkoiselle. Laitoin vain oman mieltymyksen tähän vinkiksi, jos joku muukin tykkää tummemasta männyn sävystä, että helppo on fiksata virkeämpi sävy ja kiilto hiomalla ja lakkaamalla.

Laitan vielä uusiksi av mammoille, en arvostele teidän muiden tyylejä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi