yksi teistä
Hei,
Kaikki ketä lukee tätä palstaa - tehdään ÄO testi ja laitetaan tulokset tänne. Mun mies sanoo ettei näiden palstojen lukijoilla voi olla yli 100 ÄO.
Todistetaan et ukko on väärässä.
P.S onnistuuks teil aina toi helvetin matikka jokeri tehtävä tos kirjotus alueen alapuolella?
Kommentit (6)
joo sama juttu heräsin levyseppähitsari kurssilla aivan uuteen ihanuuteen ei matikkaa enää ikinä.
Viimeks sain ÄO testist 98 eiks oo aika jees?
Voishan ne luvut repäistä päästään parikymmentä pykälää korkeammalle kuin testit sanovat, sen keksimiseen ei vielä tarvii olla kovin fiksu. Mulla netti-ÄO-testien tulokset vaihdelleet 120 ja 150 välillä, jos jotakuta kiinnostaa ja jos uskotte. En kyllä tiedä mitä väliä ÄO:lla on seksissä tai siitä keskustellessa.
n32
Viimeksi tein jonkin englanninkielisen testin. Tulos oli 130:n paikkeilla. Minua huvitti, koska testissä oli tietenkin myös kielellinen osuus.
Jonkin sortin älykkyyttä täällä kyllä voi viljellä. Arvelisin että aivan kaikki näiden keskusteluiden osallistujat eivät pysty kovin johdonmukaiseen asioiden esittelyyn.
Älykkyystestit eivät mittaa sosiaalista kyvykkyyttä, mikä täällä kirjoitellessa on tärkeää. Eivätkä ne mittaa myöskään moraalista kyvykkyyttä. Aika monethan täällä tyrkyttävät omia moraalinäkemyksiään perimmäisinä totuuksina huomaamatta, että monissa tilanteissa ne eivät päde tai että ne ovat sopimuksenvaraisia.
tää on niiku seksi palsta?mä en tiiä et pitäs tehä joku testi sukupuoliyhdyntään tai mitä ite kukin haluaa kirjottaa ja kysyä täällä palstalla,mä oon helvetin tyytyväinen mun seksi elämään enkä oo muita testejä tehny ku naisten kans kukaan ei oo moittinu,sano ukolles et rakastellaan testejen mukaan.
onko sulla linkkiä jonkin testiin?
joo sama ongelma en tajuu miks tääl pitää olla matikkaa! just sen takia ysi luokan jälkeen olin niin tyytyväinen partukampaajalinjalla ei enää matikka helvettiä