Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan tällä palstalla ei ole samaa mieltä kanssani, olen varma.

Vierailija
05.03.2011 |

Mielestäni homous ja lesbous on sairaus, eikä sellaista pidä millään tavalla tukea. Se on luonnotonta.

Pappisvirkaa ei ole tarkoitettu naisille. Ja se ei todellakaan ole tasa-arvokysymys. Eihän sekään ole tasa-arvokysymys, että vain naiset voivat synnyttää.

Lasten ei pitäisi antaa katsoa televisiosta mitä tahansa vain siksi, että muutkin katsovat. Meillä on 9v, 8v ja 6v lapset, jotka eivät katso Putousta. Se on aikuisten ohjelma.

Naisten pitäisi voida valita kotiäitiys työurana.

Kaikki baarit voisi sulkea tai muuttaa alkoholittomiksi. Suomalaiset eivät osaa, eivätkä tule koskaan osaamaankaan kohtuujuomista. Muissa maissa humaltuminen on todella noloa, täällä siihen pyritään.

Kaikenlaisten Martinoiden, Tuksujen ja Munamiesten ei pitäisi antaa levyttää. Samoin kaikki Smurffit ja Kesähitit volume miljoona voisi hävittää. Suomalaisten musiikkimaku on maailman huonointa, koska tarjonta on onnetonta.

Kenenkään ei pitäisi kiroilla. Se on sivistymätöntä.

Ja tämän aloituksen lisäksi en aio millään tavalla kommentoida, mikäli näitä joku kommentoi. Minä äänestän sellaista ihmistä, joka ajattelee samoin kuin minä. Miettikää sitä, te, jotka ette aio äänestää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaltaisesi idiootit taitavat olla katoava luonnonvara.

Vierailija
2/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tossa että kotiäiteys pitäisi saada valita työurana, mutta ilmeisesti me olla samaa mieltä siitäkään, koska mun mielestä koti-iseyskin pitäisi saada valita samallatavoin .

Ihan sama vaikka et kommentoi. Ei sun laisesi yleensä kommentoikaan, koska te ette yksinkertaisesti uskalla. Pelkäätte, että se johtaa kommunikointiin. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni homous ja lesbous on sairaus, eikä sellaista pidä millään tavalla tukea. Se on luonnotonta.

-Olen samaa mieltä.

Pappisvirkaa ei ole tarkoitettu naisille. Ja se ei todellakaan ole tasa-arvokysymys. Eihän sekään ole tasa-arvokysymys, että vain naiset voivat synnyttää.

-No itse en haluaisi naispappia esim. vihkimään itseäni ja miestäni koska se tuntuu luonnottomalta mutta eivät ne naispapit nyt niin minua haittaa.

Lasten ei pitäisi antaa katsoa televisiosta mitä tahansa vain siksi, että muutkin katsovat. Meillä on 9v, 8v ja 6v lapset, jotka eivät katso Putousta. Se on aikuisten ohjelma.

-Totta. Mutta Putous ei tosin mielestäni kuulu noihin "kiellettyihin" ohjelmiin.

-Naisten pitäisi voida vuorotella sekä työssä että kotona lasten kanssa oman halun mukaan, niin että sitä tuettaisiin.

Kaikki baarit voisi sulkea tai muuttaa alkoholittomiksi. Suomalaiset eivät osaa, eivätkä tule koskaan osaamaankaan kohtuujuomista. Muissa maissa humaltuminen on todella noloa, täällä siihen pyritään.

-Täysin samaa mieltä.

Kaikenlaisten Martinoiden, Tuksujen ja Munamiesten ei pitäisi antaa levyttää. Samoin kaikki Smurffit ja Kesähitit volume miljoona voisi hävittää. Suomalaisten musiikkimaku on maailman huonointa, koska tarjonta on onnetonta.

-Aivan sama minulle, noitahan ei ole pakko ostaa.

-Aivan sama minulle, en kyllä itse juurikaan kiroile mutta ei se kyllä minua haittaa jos joku kiroilee.

Kas näin minä.

Vierailija
4/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelet seksistä?

Vierailija
5/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta paitsi kohdista 2 ja 3

Vierailija
6/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäiseen kun tarvitaan synnytyselimet, pappeuteen ja papin töiden hoitamiseen taas ei biologiset ominaisuudet liity millään tavalla.

Vierailija
7/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä homous ja lesbous ei ole sairaus vaan jotkut syntyvät ihastumaan samaan sukupuoleen aivojen rakenteen takia. Uskon myös, että homoseksuaaliksi voi muuttua esim. traumaattisten kokemusten jälkeen.

Mun mielestä lapsilta pitää kieltää vain väkivaltaiset ja eroottiset ohjelmat.

Mun mielestä naisten jotka eivät kykene toimimaan ryhmässä toisten naisten kanssa ja jotka eivät kykene pitämään yllä hyvää ilmapiiriä, pitäisi pysyä kotona neljän seinän sisällä koko ikänsä.

Mun mielestä kaikkien hyssyttelijätätien jotka näkevät alkoholisteja joka puolella ja varsinkin siellä missä niitä ei oikeasti ole, pitäisi olla hiljaa. Alkoholia voi käyttää myös lasten läsnäollessa, esim. lasillinen viiniä. Alkoholiongelmaiset on erikseen. Hyssyttely ja itseään hienonpana pitäminen koska on täysin raitis on tylsää. Alkoholi on seurustelujuoma.

Kukaan ei seuraisi Tuksua, munamiestä yms. jos ne eivät olisi mediassa. Ilmeisesti joku seuraa niitä ja lehdet saavat niiden avulla jotain myytyä.

Vierailija
8/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuden turvallisuuden tunne on perustunut ahdasmielisyyteen, jonka seurauksena henkilö tarvitsee ahdasmieliset puitteet myös aikuisiällä tunteakseen elämänsä turvalliseksi.

Vierailija
9/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Lasten ei pitäisi antaa katsoa televisiosta mitä tahansa vain siksi, että muutkin katsovat.

Vierailija
10/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun mielipiteistäsi sitten?

-Ainakin sen verran, että äidyn itse vastaamaan.

Ap ei lupaa osallistua keskusteluun. Mikä tarve hänellä siis oli kertoa näkemyksistään?

Ylipäätään voimme hahmotella yleisiä mielipiteitä julkisen keskustelun ja lähipiirin juttelun perutseella. Nämä yleiset ja enemmän tai vähemmän jaetut mielipiteet eivät siis muodostu kenenkään yksittäisen ihmisen näkemyksistä, vaan ovat hahmotelmia siitä, millaisia näkemyksiä ihmiset kertovat. Jotkut saavat äänensä kuuluviin roskalehdissä, toiset keskustelupalstalla, kolmannet uskovaisten seuroissa jne.. Jos yhden mielipiteet eivät erityisemmin vaikuta toisen arkeen, niin mitäpä väliä niillä on? Minä esimerkiksi olen sitä mieltä, että jos nainen aikansa solvaa miestä, niin kyllä häntä pitäisi saada lyödä - edellyttäen että ei aiheuta vakavaa tai pysyvää vammaa. Ja jos aiheuttaa ja pystyy näyttämään naisen provosoinnin toteen, niin rangaistuksen pitäisi olla lievä. Kenen arkeen tämä muka vaikuttaa? Suutaan saa soittaa ilmaiseksi, rajan osoittaminen herjaajalle voi tulla hyvin, hyvin kalliiksi. Näinpähän nykyään vain on.

Vierailija
11/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai äänestää!

Sitten pitänee huolestua, kun äärikonservatiivit alkavat saada kymmenissä prosenteissa laskettavan kannatuksen. Tällä hetkellä piisannee että äänestää mitä tahansa paitsi persuja tai kokoomusta. Ja anna sinä martinoiden ja munamiesten levyttää. Ei sinun ole sitä pakko kuunnella. Olen muuten käynyt ulkomailla ja nähnyt humalaisia - eivätkä he olleet suomalaisia turisteja.

Olet niin varma näkemyksistäsi, ap joka ei lupaa välittää muista mielipiteistä, että ne haiskahtavat itsesi suojelulta. Oikeasti olet niin epävarma, ettet pysty kyseenalaistamaan omia näkemyksiäsi. Ja vasta itse kyseenalaistetut ja koetellut näkemykset ovat niitä kestäviä. Veikkaan että lapsesi tulevat opettamaan sinua aika ankarasti... esimerkiksi äänestämään.

Vierailija
12/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta homo ja lesbo -jutusta.

Vierailija
13/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous: Sitä kuitenkin esiintyy, joten luonnotonta se ei voi olla.

Naispappeus: Ihan sama. En ole kristitty.

Naisasia: Olen samaa mieltä kanssasi.

Tv: Täysin samaa mieltä.

Kaljabaarit: Tämä kysymys ei herätä minussa minkäänlaisia tunteita.

Tuksut ym. "Artistit": Joo, täysin turhia. Mutta löytyy Suomesta loistaviakin artisteja.

Kiroilu: Samaa mieltä.

Vierailija
14/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän aloituksen lisäksi en aio millään tavalla kommentoida, mikäli näitä joku kommentoi. Minä äänestän sellaista ihmistä, joka ajattelee samoin kuin minä. Miettikää sitä, te, jotka ette aio äänestää.

Tällaiset ihmiset onneksi harvoin pääsevät elämässään kovin pitkälle ja sen myötä vaikuttamaan myös toisten mielipiteisiin. Todellakin evvk.

Vierailija
15/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka kohdasta eri mieltä, paitsi lasten tv:n katselusta (tosin Putousta en ole nähnyt ollenkaan), mutta erimielisyys ei ole se pointti.

Minä inhoan ahdasmielisyyttä, totalitarismin kaipuuta ja ajattelua, että jos MINÄ pärjään ilman jotain juttua, vaikkapa Munamiestä, kukaan muukaan ei voi saada ilmiöstä mitään irti. Maailmassa joka ikisen asian ei tarvitse olla minua kaikkein eniten miellyttävällä tolalla.

Vierailija
16/16 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kukaan ole hänen kanssaan samaa mieltä. Nukkuvien puolueeseen kuuluukin, onneksi.