Milloin lenkkeily alkaa näkyä kropassa?
Teen joka päivä liikuntasuorituksen, niin että tulee hiki.
Syön kevyemmin ja silti tuntuu ettei tuloksia tule. Alku vuosi mennyt näin... :( Mä luovutan kohta ja tilaan ajan rasvaimuun jos ei ala näkymään.
Mikä voi mättää?
Kommentit (7)
punttisalilla lisää.
Vaikea kohtahan tuo vyötärö on.
Vaikea sanoa, koska lenkkeily vaikuttaa. Ppidennä lenkin pituutta ja siihen käyttämääsi aikaa, niin ainakin se tehostaa vaikutusta. Tunnin mittainen lenkki on jo aika tehokas, jos kilometrejä tulee vähintään 8 km.
Ka se on niin, että tuloskia ei koskaan saa niin nopeasti kuin haluaisi, se on vaan hyväksyttävä. Hyvää kroppaa ei saa ilmaiseksi vaan se vaati kovaa työtä.
Mulla näkyi viime kesänä parissa kuukaudessa!
Muistathan ap, pitää lepopäiviä kanssa?
Itse lenkkeilen 3 krt viikossa, noin tunnin lenkkejä.
Kroppa on timmissä kunnossa, enää ei hölsky eikä hylly. Viime kesänä aloitin kuntoilun, enkä meinannut lopettaa niin kauan kun jalat kantaa!
kun oikeasti syöt kevyesti ja kulutat enemmän kuin syöt. Ei ne läskit sillä lähde, että luulee syövänsä kevyesti. Laske päivittäin syömäsi kalorit ja paljon kulutat, ruokaa max 1200 kcal/päivä. Olen huomannut, että monet liikkuvat, mutta syövät kuitenkin liikaa, ei fläsäri vyötäröltä niin lähde.
kun teen kurinpalautuksen itselleni. :)
Kannattaa tarkkailla vielä sitä syömistä.
Tsemppiä, kunto on varmaan ainakin kohonnut!
Pysyi kulutus nollassa. Nyt vanhempana on pakko vähentää treenimääriä. 2h päivässä terveellisellä ruokavaliolla. Nyt näkyy. Söin liikaa makaroonia, perunaa. Tärkein on ruokavalio. Lihaa saman verran kuin hiilaria. Loput kasviksia.
T: N44 entinen N34
Pysyi kulutus nollassa. Nyt vanhempana on pakko vähentää treenimääriä. 2h päivässä terveellisellä ruokavaliolla. Nyt näkyy. Söin liikaa makaroonia, perunaa. Tärkein on ruokavalio. Lihaa saman verran kuin hiilaria. Loput kasviksia.
T: N44 entinen N34
Olet entinen N43 siis. Energiaa on tarjolla enemmän kuin kuluttaisimme päivässä. Helpoin keino on poistaa sokerit kahvista ja jättää ne leivätkin syömättä. Leipä on se mikä suomalaisia nykyään lihottaa.
Kunto on kohentunut selvästi ja juokseminen on ihanaa mutta vyötärömakkara ei vaan häviä. Salitreeni isoilla painoilla on muokannut kroppaa vähän mutta yhä edelleen vyötärömakkara pysyy.