Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko perus-laiska, vai perus-ahkera?

Vierailija
04.03.2011 |

Ahkeralla tarkoitan sellaista joka tekee paljon ja tykkää tehdä ja elämänsä on sellaista että tehtävää on paljon. Esim ok-talo puutarhoineen, lapsia, lemmikeitä, kesämökki, harrastuksia, koko ajan joku projekti menossa jne.

Vai oletko semmoinen joka ei hommaa edes elämäänsä mitään semmoista, että olis liikaa tekemistä ja ne vähätkin mitä on jää helposti tekemättä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä jaksaa tehdä vaikka mitä. Eli semi-laiska-ahkera.

Vierailija
2/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus, asumismuoto, harrastusten ja lemmikeiden määrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi osaan ottaa itseäni niskasta kiinni, ja saan yhtä ja toista tehtyä.

Mieluummin kuitenkin istuisin sohvalla lukemassa tai koneella surffailemassa (kuten nyt).

Moni läheinen tuttavakaan ei tiedä oikeaa minääni, niin hyvin esitän ahkeraa, mutta totuus on toinen :)

Vierailija
4/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa jossa isoa puutarha, on lapsia ja lemmikkejä ja harrastuksia. Kaikenlaisia projekteja. Silti pidän itseäni laiskana.

Vierailija
5/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä vielä muutun perusahkeraksi. Yritys on ollu ihan kohtuullinen viimoset kymmenen vuotta, ehkä vielä toiset kymmenen ja tavote on saavutettu!

Vierailija
6/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus, asumismuoto, harrastusten ja lemmikeiden määrä?

Lapsia on vain yksi, mutta lemmikkejä kolme. Harrastan tankotanssia :) Vakiduunikin löytyy. Ja kodin siivoan joka päivä. Välillä kun laiskottaa, niin en imuroi sinä päivänä. Löhöön vaan sohvalla kun lapsi nukkumassa.

Vierailija
7/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ja puutarha on hankittu ihan tietoisesti ja niiden parissa viihdyn (toki joskus rasittaa kumpikin), mutta en jaksa intoutua gourmet-ruuanlaittoon, leivontaan, joulu-, pääsiäis- ja vappuverhojen ompeluun ym. Kodin ulkopuolella en jaksa harrastaa enkä lemmikkejä ottaisi riesakseni mistään hinnasta.

Tykkään käpertyä sohvan nurkkaan lukemaan hyvää kirjaa.

Vierailija
8/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa jossa isoa puutarha, on lapsia ja lemmikkejä ja harrastuksia. Kaikenlaisia projekteja. Silti pidän itseäni laiskana.

Tähän menee. Aina vino pino tekemätöntä odottamassa.

Vierailija
9/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kaksi, nuorempi kotihoidossa, toinen kouluikäinen.

kerrostalossa asutaan.

tykkään puuhailla kotona päivisin taaperon kanssa, välillä myös pihalla. esim. tänä talvena hoidettu kulkuväylien kolaaminen, jos ei huolto ole ehtinyt. mulla kun ei ole muuta kuin aikaa..

Vierailija
10/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaan nyt, että valikoivan laiska. En tykkää siivota ja asutaan kerrostalossa, jotta ei tarvitse pihatöitä tehdä.

Mutta, mutta. Lapset hoidan erittäin hyvin mielestäni. Eli se on tärkeämpää minulle, kuin nurkkien puunaus. Ja ammatillisesti olen pätevä ja kykenevä.

Mutta av-palstalaisten mielestä olen varmaan laiska, koska koti ei ole viimeisen päälle.

Vierailija
11/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä minä hommailen kaikenlaista, mutten ota turhia riesoja, kuten puutarhaa tai lemmikkejä. Käytän vapaa-aikani mieluiten laatuleffoihin, kirjallisuuteen ja kirjoittamiseen.

Projekteja ja kiirettä tarjoaa rakas työnantajani ihan omiksi tarpeiksi.

Vierailija
12/12 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta, koira, omakotitalo, koti yleensä siisti, luottamustoimia useita, harrastan...

Iän myötä (ja lasten kasvamisen myötä) olen oppinut myös ottamaan rennommin ja löhöaikaakin on. Teen asiat yleensä tehokkaasti ja osaan organisoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan