Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mä en välillä tajua mun miestä.

Vierailija
04.03.2011 |

Just huomasin että suurin osa sen alushousuista on sellaisia et niissä on isojakin reikiä perseen kohdalla. No eilen sitten tuumasin et laitan ne roskiin, käyköön ostamassa uusia tilalle. Ei kuulemma saa laittaa vielä menemään! Mies vaan kommentoi tyyliin "ihan hyvät nää vielä on" Täh? En joskus kyllä ymmärrä sen ajatuksenjuoksua. Ymmärtäisin, jos reikä olis ihan pieni, mut kun siitä vilajaa jo kohta suurin osa perskannikasta.

Ei helvetti. Pitäköön sit mun puolestani, kerran ovat niin suuri aarre. Katotaan luopuuko niistä sitten, kunhan kivekset valahtaa siitä reijästä ulos! ;) Hitto, mä en voi kun naureksia täällä. XD

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut muuta kuin nauraa kirjoitukselles. :D

Meillä taas niin päin, että jos vähänkään joku sauma lähtenyt juoksemaan, mies tuo vaatteen mulle, että voiko tätä korjata... Ikinään ei laittaisi reikäisiä kalsareita jalkaansa.

Näin meitä on moneksi. Kiitos hyvistä nauruista.

Vierailija
2/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pallerot saa heilua tuulessa kun se hetki koittaa. kuuluu vaan 'kappas' ja samoja käytetään edelleen...

Mä oon raa'asti vaan karsinyt pyykkikorista ne reikäisimmät ja heittänyt meneen. Ostanut uusia tilalle kysymättä mitään.

Miehistä ei ota selvää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alettiin seukka aikoinaan miehen kanssa, niin sillä oli kanssa risoja kalsonkeja ja sitten vielä risoja t-paitoja (joissa oli sen lisäksi vielä joku törkeen ruma logo/mainos aina!). Mutta thank god olen saanut sen suostumaan heittään ne meneen jo ajat sitte, mutta mun pitää aina olla se joka ostaa uudet tilalle :) ei haittaa, shoppailu on kivaa!

Vierailija
4/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu ihan samanlaista, nykyään vähän paremmin :) Sanoo jopa itse, että oho, sukissa on reikä, pitäiskö hävittää. Seukkailun alussa oli hitsauksessa tulleita reikiä useita ja ei mitään haitannu. Minähän otin ja kävin ukkelin vaatekaapin läpi ja kaikki risat lensi. Ehkä vähän nikotteli, mutta tajus kai itekin. Ei vaan ollu saanu aikaseks. Ja isänsä on ihan samanlainen.

Vierailija
5/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hävitän reikäiset sukat vähin äänin. Siivoilun yhteydessä saatan heittää yhden sukan tai reikäiset pikkuhousut roskikseen. Sullon aina jugurttipurkin tai muun sisään ettei nää ja nosta niitä sieltä takaisin.

On niin kovia riitoja ollut että parempi hävittää vähitellen ne juustolta haisevat sukat ja pikkuhousut. Likaavat muiden pyykitkin.

Vierailija
6/6 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pallerot saa heilua tuulessa kun se hetki koittaa. kuuluu vaan 'kappas' ja samoja käytetään edelleen...

Mä oon raa'asti vaan karsinyt pyykkikorista ne reikäisimmät ja heittänyt meneen. Ostanut uusia tilalle kysymättä mitään.

Miehistä ei ota selvää..

Kylmästi viskaan menemään :) Ja reikäiset sukat myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan