Nautin alastiolosta kotonani, vaikka naapurit näkisivätkin
Asun kerrostaloasunnossa, jossa naapurin asuntoon on aikalailla suora näkyvyys olohuoneestamme ja keittiöstämme, vaikka talojen välissä kulkeekin tie. Olen aina tykännyt olla kotona alasti tai korkeintaan alusvaatteisillani. Samoin mieheni liikkuu usein alasti kotonamme. Aamuisin keitän kahvia ja laitan itselleni aamiaista alasti, suihkun jälkeen istumme alasti olohuoneen sohvalla. Saatamme myös joogata alasti olohuoneessamme.
Minua ei häiritse lainkaan ajatus siitä, että naapurin pariskunta näkisi meidät, sillä me olemme kotonamme. Kotona saa tehdä mitä haluaa, kunhan ei vahingoita ketään. Haluan myös nähdä auringonvaloa, joten tykkään pitää verhomme aina auki. Jos naapuria näkymät häiritsee, pitäköön verhot kiinni. Nykyisin naapurilla onkin aina iltaisin verhot kiinni, joten koen oloni yhä vapaammaksi. Aiemmin naapuri saattoi vetää verhot kiinni kun olin keittiössä ja huomasin naapurini näkevän minut.
Mitä mieltä olette itse? Saako kotona olla alasti niin paljon kuin haluaa? Oletteko samaa mieltä siitä, että se, jota alastomuus häiritsee, sulkekoon verhonsa?