Vinkkejä kaipaan :) (talopaketti)
Ei niin perinteinen pötkylä vaan jotain ihanaa, vähän luksusta etsin.
Neliöitä 160-200. Mitä firmaa suosittelet?
Kommentit (10)
Sainpa nyt kuitenkin yhden vastauksen kun kirjoitin just ärsyttävään av tyyliin.
Nyt on samanlainen tilanne kun valitessa lomakohdetta.
Kun niitä katselee paljon niin ei enää tiedäkkään mihin haluu.
Jos käytössä olisi n. 300.000 niin valinnan varaa olisi paljon vähemmän. Vinkkejä kiitos :)
Ota arkkitehti ja piirrätä mieleinen. Meillä on uniikki talo tehty kappaletavarasta, piirrätetty oman maun ja tarpeiden mukaan sopiva talo eikä toista samanlaista ole kenelläkään. :)
Jos et halua rakentaa itse, niin sitten palkkaat jonkun rakennusfirman tekemään kuvien perusteella ko. talon.
Kukapa pakettitaloon tyytyisi kun kerran saa käyttää rahaakin ihan kunnolla!
juuri teidän tarpeeseen.
piirrätä arkkitehdillä mieleinen jne.
Olen ihan uudessa tilanteessa, eikä edes tullut mieleen joku arkkitehti.
Ei kai kukaan tuolla budjetilla talopaketti ota? Ja pienemmälläkin budjetilla suosittelen arkkitehdin palkkaamista. Silloin talosta saa juuri sellaisen kuin haluaa.
Meille Safa-arkkitehti suunnitteli omasta mielestämme täydellisen talon. Ja jos kaavamääräykset eivät ole esteenä, suosittelen kivitaloa. Meille tulee Lammi-kivitalo. Se on talojen Mersu :)
Olen ihan uudessa tilanteessa, eikä edes tullut mieleen joku arkkitehti.
Minulla tuli siinä vaiheessa mieleen piirrättää sopiva talo, kun pakettitalot olivat kaikki samanlaisia ja mikään ei passannut meidän tontille. Katos tontti määrää paljon, millaisen talon siihen voi tai kannattaa laittaa. Monesti pakettitaloissa voi olla huoneitten ikkunat vääriin suuntiin ajatellen esim. enerigiataloutta jne... ja paljon ne kuntien rakennusmääräyksetkin vaikuttavat, minkä väristä ja korkuista tontille saa tehdä...
Piirrättämällä sain mieleisen talon ja ei tarvinnut hyväksyä sellaisia juttuja, joista ei pakettitaloissa tykkää.
NRO 5
tehtiin arkkitehdin piirtämä Jämerä-talo.
Saatiin juuri mitä haluttiin, voin suositella.
Neliöitä runsaasti -tuohon hintaan niitä jo saakin...
mitään peruspakettia oteta:) Talo suunnitellaan arkkitehdin kanssa yksilölliseksi, tontin ja toiveiden mukaan
näin me teimme:)
suositellut tutustumaan Teritaloihin ja Kannustaloon. Saahan niitäkin muutella, jos tarvetta on. Voihan tuosta rahasummasta säästöönkin jättää vähäsen:-).
Saan tuhlata 800.000e. Pää lyö tyhjää kun tarjontaa on paljon, en kyllä ole nähnyt sellaista että oksat pois.