Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 v. tyttö haluaa ajaa kaikki ihokarvat pois

Vierailija
02.03.2011 |

Sanoi tänään saunassa. Olin ihan paf enkä osannut sanoa mitään muuta kuin että jutellaanko siitä myöhemmin, nyt täytyy mennä suihkuun.

Hän sanoi että ihan kaikki ihokarvat ja osoitteli sääriään, alapäätä ja kainaloita.

Ostanko mä sille nyt höylän vai mitä? Onko toi normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan sitten kolmetoistavuotiaana uimahallissa KAIKKI luokan tytöt tuijottivat minua. Olin silloin jo yhtä karvainen kuin aikuisena.¨

Täysin normaalia.

Vierailija
2/4 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajaa pois, tuonikäisen. Ellei ne nyt tursua jotenkin uikkarin alta. Mitä epäilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsekkin olen joutunut jo kuudennella luokalla sheivaamaan alapään karvoitusta uimahallireissun takia,kuukautiset alkoivat ennen kuin täytin 12 :P Toisilla kehitys vain menee nopeampaa,ei ole helppoa olla se eka- tai viimeneen joka saa rinnat,karvat tai kuukautiset..! Plus toisilla karvat on aikuisenakin vaaleita haituvia,toisilla taas jo nuorena tummia ja paksuja. Itse olen todella tumma suomalaiseksi naiseksi- karvat myös!

Vierailija
4/4 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia tahansa. Mun tyttö ajeli (ensin autoin minä pari kertaa:-)) viime kesänä ensi kertaa säärikarvojaan: ne vaivasivat häntä tosi paljon. Ei olisi muuten pitänyt ollenkaan hametta tai shortseja tai mennyt uimaan. Ajattelin, että ihokarvojenpoistovoide on hellävaraisin. Tiedän kokemuksesta, millaista jälkeä sheivaaminen voi aiheuttaa:-(. Voide riitti. Kainaloista ei olla vielä edes puhuttu - saati muista paikoista:-o. Hän täytti siis elokuussa 13.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi