Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallissa nähtyä!

Vierailija
02.03.2011 |

99% naisista pitää alapään karvoja pitkinä! Kun he tulevat suihkusta, alapäässä roikkuu tuuhea tuppo! En nähnyt yhtään posliinia enkä lyhyeksi leikattua tuheroa! Oli vain tuota pitkää hiusmallia.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ihan samaa. Av:ta lukiessa tulee mielikuva että kaikki ovat posliineja mutta eipä oikeasti taida ollakaan.

Tosi paljon HOIKKIA pienirintaisia karvallisia naisia uimassa. En nähnyt yhtään posliinia, lihavaa tai isorintaista!

Vierailija
2/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tätä uimahallitiirailua. En enää IKINÄ mene uimahalliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava (en ryhävalaskokoa kuitenkaan), isorintainen ja ehdottomasti posliini. Ja kyllä, käyn uimahallissa.

Vierailija
4/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että olisin tarkkaillut karvoituksia tai niiden puuttumisia, mietin mielessäni montako av-mammaa altaassa polski :-D

Vierailija
5/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutytöt ja vauvat ovat karvattomia.

Vierailija
6/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään voi kiinnostaa toisten alapäät noin kovasti?? :O

Vierailija
7/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään voi kiinnostaa toisten alapäät noin kovasti?? :O

Ihan oikeasti, en itse moiseen edes kiinnitä huomiota. On ihan tarpeeksi huomioitavaa muksuissakin etteivät touhua mitään ylimääräistä.

Vierailija
8/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on lyhyet karvat, ei kuitenkaan posliini, silikonirinnat ja olen hoikka.

Onko jotain mitä minun on otettava huomioon, että varmasti minusta kirjoitettaisiin tällä palstalla sen jälkeen?

Vierailija
9/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin osuu posliinit silmää vaikka av:lla joka toinen on sellainen!

Tai sitten ne on posliineja av-mammoja siellä suihkussa ja saunassa mutta käyttää peruukkia!!!

Vierailija
10/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on lyhyet karvat, ei kuitenkaan posliini, silikonirinnat ja olen hoikka.

Onko jotain mitä minun on otettava huomioon, että varmasti minusta kirjoitettaisiin tällä palstalla sen jälkeen?

Jos kävelisit kuin huippumalli kaunein askelin alastomana ympäriinsä ja saunassa istut jalat oikein kaukana toisistaan että alapään poimut näkyvät kaikille.

Vierailija
11/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä silmällä, että onkohan kellään yhtä vaaleat karvat kuin mulla. Ei ole vielä toista blondia vastaan tullut. Kaikilla tuntuu olevan ihan musta pehko!

Vierailija
12/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelisit kuin huippumalli kaunein askelin alastomana ympäriinsä ja saunassa istut jalat oikein kaukana toisistaan että alapään poimut näkyvät kaikille.

Vierailija
13/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katselet lihavia naisia nenänvarttasi pitkin :D

Mahdollisimman läpinkyvä tai seksikäs uima-asu/bikinit ja käytä paljon av-inhokki sanoja esim. teeppari

Vierailija
14/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa kun useat katsoivat arpea rinnassa, on se pitkä viilto ja mustlmalla koko rinta. kappas kun sieltä poistettiin kasvain...

Vierailija
15/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvathan alkaa kasvaa vähän toisellakymmenellä ja kait uimassa käy muitaki kuin lapsia pitää olla katsomatta jos ei siedä karvasta alapäätä Karvathan on suojana eine turhaan kasva

Vierailija
16/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muiden mammojen etupyllykarvat yhtä lähellä sydäntä kun persuille mamut ja homot!

perustakaa puolue!

Vierailija
17/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähes kaikki posliinit mitä uimahallissa näkee ovat venäläisiä. Suomalaisten keskuudessa harvoin näitä näkee vaikka täältä tosiaan saa käsityksen ihan muusta.

Vierailija
18/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt jo kahden vuoden ajan ja tuollaiset tuherot ovat kyllä harvinaisia vaikka en niitä hakemalla haekaan....että ehkä teillä päin vaan ei ole höyliä myynnissä?

Vierailija
19/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on kiitorata. Mitään posliinia en aja vaikka maksettais mutta tiedoksi sulle nro12 että mullakin kullanvaalea karvoitus. olen luonnostani hyvin vaaleakarvainen :D

Vierailija
20/82 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli häpykummulta ajeltu posliini mutta haarovälissä oli pitkät karvat :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi