Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"voiko" kylpylässä olla bikineillä vaikka ei missivartalo olekkaan? ;)

Vierailija
01.03.2011 |

Ei siis ole tarkoitus keikkua altaan reunalla ja näytellä itseä.

Olen 170/64kg eli tota löysää on jonkin verran mutta tuntuu että jos laitan tiukan uimapuvun niin näyttää pursuavan vielä enemmän takapuolen reunoilta:)

Mahassakin on löysää ja raskausarpia.

Juu tiedän että varmaan aika tyhmä kysymys...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitan kokouimapuvun. Jos jotain häiritsee mun esiintyminen kylpylässä bikinit päällä (160/65), niin katsokoon muualle :) Sen verran mitä olen kylpylöissä käynyt, niin ei niillä kaikilla bikinejä käyttävillä mitkään mallivartalot ole.

Olenkin aina sanonut, että sitten tulee huolestua, jos rannalla maatessa Greenpeacen ihmiset tulee ja työntää takaisin mereen :)

Vierailija
2/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viihdyt niissä.

Vai musta kokouimapuku, tylsää. Kaikkien ei tarvitse näyttää samalta.

Sinähän olet vielä melkein missimitoissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että olen tällainen laiha läski:)

ap

Vierailija
4/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että olen tällainen laiha läski:)

ap

Ja menet sinne iloisella mielellä nauttimaan kylpyläpäivästä. Älä häpeile itseäsi, se näkyy. Ole ylpeä itsestäsi. Tukka kivasti ponnarille ja värjäät kulmakarvat (jos tarpeen) ja ajat säärikarvat, lakkaat varpaankynnet ym mitkä vaikuttaa oman oloon positiivisesti.

Vierailija
5/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ymmärrä miksi läski pitäisi pilottaa jotenkin. Sopivan kokoiset vaatteet (vaikka ne bikinit), ettei tursu eikä tule muffinssia vyötärölle.

Lisäksi kylpylässä kannattaa valita sellaiset bikinit, että yläosa ei lähde helposti vesisuihkun mukaan hieromapisteessä, eikä vauva/taapero saa kiskottua tissejä esille, kun sitä kantaa ;)

Vierailija
6/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt ihmisiä kylpylöissä tai rannoilla! Vartaloita ja asuja on joka lähtöön. Miksi ihmisellä, jonka ammattiin ei kuulu täydellinen vartalo pitäisi olla täydellinen vartalo? Terveys ja oma hyvä olo on paljon oleellisempaa.

Vierailija
7/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa lähdetään kahdestaan. Ei pääse meidän "vauva" (2,5v) repimään bikineitä päältä;)

Alkoi jo vähän naurattaa kun kuvittelee että yläosa irtoaa ja menee sinne virran mukana :D

Semmoinenkin vielä että kyllä mä tunnen itseni naisellisemmaksi bikinit päällä.

ap

Vierailija
8/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sulla ainaki 12 kg liikaa!t.165 cm/80 KG...voi hyvää päiväääääää!

Vierailija
9/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohteliasta ajatella myös muita kanssaihmisiä,jotka ovat samassa kylpylässä,ja joutuvat sinua katsomaan ja kestämään.

osta SOPIVAN kokoinen kokouimapuku.

Vierailija
10/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohteliasta ajatella myös muita kanssaihmisiä,jotka ovat samassa kylpylässä,ja joutuvat sinua katsomaan ja kestämään. osta SOPIVAN kokoinen kokouimapuku.

Tietenkin vaikka 100kiloinen saa olla bikineissä jos haluaa!

Siitä ei ole mitään lakia miltä ihmisen pitää näyttää että saa ulos mennä.

TAi ehkä voisimme kaikki pukeutua burkaan, jos toisten ulkonäkö oikeasti voi jotakuta niin ärsyttää. Liian laiha liian lihava liian pitkä oikean painoine mutta vääristä kohdista tissit liian pienet liian suuret muuten hyvä mutta kaula liian paksu tai jospa terävä leuka ja kauriskaula ärsyttääkin mua tai kulmakarvat on liian tuuheat tai nypitty liian kapeiksi tai huulipuna väärän väristä ja ihonvärikin voi olla väärä jos on liian vaalea tai liian tumma tai liian oliivinvärinen tai jos nenällä on pisamia

Vierailija
11/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohteliasta ajatella myös muita kanssaihmisiä,jotka ovat samassa kylpylässä,ja joutuvat sinua katsomaan ja kestämään. osta SOPIVAN kokoinen kokouimapuku.

Tietenkin vaikka 100kiloinen saa olla bikineissä jos haluaa!

Siitä ei ole mitään lakia miltä ihmisen pitää näyttää että saa ulos mennä.

TAi ehkä voisimme kaikki pukeutua burkaan, jos toisten ulkonäkö oikeasti voi jotakuta niin ärsyttää. Liian laiha liian lihava liian pitkä oikean painoine mutta vääristä kohdista tissit liian pienet liian suuret muuten hyvä mutta kaula liian paksu tai jospa terävä leuka ja kauriskaula ärsyttääkin mua tai kulmakarvat on liian tuuheat tai nypitty liian kapeiksi tai huulipuna väärän väristä ja ihonvärikin voi olla väärä jos on liian vaalea tai liian tumma tai liian oliivinvärinen tai jos nenällä on pisamia

jos kerran tietää itsekkin olevansa liikalihava läskilöllerö raskausarpien kera,eikä niinkään esteettisen näköinen,kuinka voi ajatella,että toisten ihmisten ei tekisi pahaa katsoa sellaista.?

Vierailija
12/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vaikka 100kiloinen saa olla bikineissä jos haluaa! Siitä ei ole mitään lakia miltä ihmisen pitää näyttää että saa ulos mennä. TAi ehkä voisimme kaikki pukeutua burkaan, jos toisten ulkonäkö oikeasti voi jotakuta niin ärsyttää. Liian laiha liian lihava liian pitkä oikean painoine mutta vääristä kohdista tissit liian pienet liian suuret muuten hyvä mutta kaula liian paksu tai jospa terävä leuka ja kauriskaula ärsyttääkin mua tai kulmakarvat on liian tuuheat tai nypitty liian kapeiksi tai huulipuna väärän väristä ja ihonvärikin voi olla väärä jos on liian vaalea tai liian tumma tai liian oliivinvärinen tai jos nenällä on pisamia

jos kerran tietää itsekkin olevansa liikalihava läskilöllerö raskausarpien kera,eikä niinkään esteettisen näköinen,kuinka voi ajatella,että toisten ihmisten ei tekisi pahaa katsoa sellaista.?

aika harva meistä on missimitoissa. Että missäs se raja sitten menee? Kai sitä voi jollekulle tehdä pahaa katsoa jo grammaakin ylimääräistä, mulla nyt ei häiritse katsoa vaikka 150kiloista, ihmiset saa olla sellaisia kuin on.

Tai vaikka häiritsisi, niin silti heillä on oikeus olla julkisilla paikoilla.

onhan se ikävän näköistä katsella myös vaikka jotain tosi ryppyistä ja tutisevaa vanhustakin. Tai ei niin vanhaakaan mutta jotain jolla vaikak on jo maksaläiskiä ja luomia ym.

No eikö hekään saa olla kylypylässä?

Joku vanha kalju pappara vaikka jolla jo vähän ryppyinen nahka, en mä sellaistakaan nyt niin MIELELLÄNI katsele. Mutta ei tulisi mieleenkään että hänen pitäisi verhoutua johonkin kokouimapukuun ja uimalakkiin.

Yksi minkä koen muuten ERITTÄIN epäesteettisenä, on tatuoinnit ja lävistykset. Paljon pahemman näköisiä kuin jonkun jenkkakahvat.

Mielestänikö siis niitä omaavat ei saisi niitä pitää näkyvillä kylpylöissä vaan ne pitäisi peittää kokouimapukuihin - sinun logiikallasi siis.

Samoin mua ärsyttää pitkät hiukset miehillä, ne on tosi epäsiistit joten uimalakit päähän heillekin!

Mistä näitä ulkonäkönatseja sikiää...

Vierailija
13/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä omasta mielestä näytätte paremmalta biksuissa kuin uikkareissa!

Vierailija
14/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienevät provoja ne, jotka tässä ketjussa päinvastaista huutelevat. Vaikea kuvitella, että normaaleilla (?) aikuisilla olisi sellainen asennevamma, etteivät kestäisi nähdä erilaisia ihmisiä uima-asuissa.

Sitä paitsi et voi mikään kovin "läski" olla noilla mitoilla! Ihan normaalipainoinen olet.

Vierailija
15/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, älkää nyt oikeesti luulko ylipainoiset, että näytätte muka paremmalta bikineissä, kuin uimapuvussa! No way.

Vierailija
16/16 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku bimboona ei kestä sitä, ettei kaikki ole langanlaihoja, niin painukoot itse sieltä vitt**n.