Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva 7 kk herää miljoona kertaa yössä??

Vierailija
01.03.2011 |

Saa tunnin välein tunkea tuttia suuhun ja siihen heti nukahtaakin. Syö yöllä 1-2 kertaa riippuen siitä mihin aikaan menee yöunille. Tää valvominen on ihan kamalaa. Hampaita en ole huomannut ainakaan vielä olevan tulossa. Tätä heräilyä on jatkunut jo joitakin viikkoja. Mikä avuksi??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton toisen ketjun Ap siis olen jolla 6 kk vauva. Meillä ei vaan auta tuttikaan :(

Vierailija
2/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tarvitsee äidin (tai jonkun muun) apua päästäkseen takaisin uneen.

Eli neuvoisin opettamaan lapsen nukahtamaan itse kun havahtuu... eli jonkin sortin unikoulua!

Meillä auttoi oma rauhallinen huone ja yösyöttöjen pois jättö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpotti, kun älyttiin vierottaa tutista pois. Heräsi aina siihen, kun tutti tippui susta pois.

Vierailija
4/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräilee myös monta kertaa yöllä. Yleensä 5-10 kertaa, joskus enemmänkin. Täytyy varmaan jonkin sortin unikoulua kokeilla, koska alan olla jo todella väsynyt. Meillä lapsi ei edes ala välttämättä kitistä vaan alkaa vaan möykätä "ääääääää äääääää äääääää". Olen kokeillut että en menisi ihan heti lapsen luo, mutta sitten möykkää vielä lujempaa, niin lujaa että varmasti naapuritkin siihen heräävät.

Vierailija
5/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä heräilyt todennäköisesti johtui ihan siitä, että se jäi jotenkin päälle kun on ollut korvakierteinen lapsi. Korvien vaivatessa heräili ihan selvästi kipuun, ensimmäisenä oli käsi korvalla kun yöllä heräsi. Mutta vaikka korvavaivat loppuivat, niin tyttö heräili n.1,5h välein koko yön. Aloin olemaan kans ihan loppu, mutta yhtäkkiä tyttö alkoi nukkumaan paremmin ja nyt herää vain 2-3krt yössä. Meillä siis 8kk ikäinen vauva. Eli haluan antaa toivoa teille, että yhtäkkiä se voi itsekseenkin näköjään muuttua paremmaksi :). Saa nähä kuinka kauan tämä ihanuus kestää, mutta nautitaan nyt täysin siemauksin :)

Vierailija
6/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai omassa sängyssä? Minä ottaisin moisen älämölön pitäjän kainaloon :) Eiköhän siinä rauhoittuisi.

Vierailija
7/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma huone ja unipussi. Vauva sotki peittonsa aina johonkin myttyyn ja samassa kasassa oli ne tutitkin. Nyt ei herää viluun ja löytää itse tuttinsakin. Yösyöttö loppui omia aikojaan onneksi. Mulle sanottiin, että yöt voi olla levottomia myös silloin, kun vauva alkaa liikkumaan itse. Pitää paikkansa ainakin meillä.

Vierailija
8/8 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pari viikkoa ennen ensimmäistä hammasta

-ja nyt kun tyttö kääntyy koko ajan mahalleen, eikä pysty nukkumaan niin

Tyttö nyt 6kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi