Nimiksi Anna Aleksandra ja Ava Anastasia. Onko ok?
Kommentit (14)
kauniit nimet oli sukunimi mikä oli
Anna on niiiiiiiiiiin kulunut ja Ava on tekonimi josta mielenyhtymä haavaan.
RUMAT NIMET!
Muuten tietysti Aava järkevämpi, jos pitkänä lausutaan.
RUMAT NIMET!
Mä en oikein ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka huutavat kuinka rumia ja kauheita nimiä.
Anna tuntuu musta taas aika raikkaalta kun se ei ole pitkään aikaan ollut top-10 nimi. Ava taas on ihana, perinteinen anglosaksinen nimi (mm Ava Gardner 40-luvulla). ja lausutaan nimenomaan aava tai amerikkalaisittain eiva.
Anna ja Aava jos ovat kutsumanimet niin suomalaisen suuhun näin paremmat. Jos asutte ulkomailla tai toinen vanhemmista on muualta, niin ehkä muunkielisille sitten Ava parempi (täällä saa kyllä aina sitten tavata ja selvitellä, että yhdellä A:lla).
Ovat kyllä kauniit venäläiset nimet.
Sinänsä ihan kauniit nimet, mutta kovin samanlaiset keskenään. Antaisin kaksosille edes yhden "oman" alkukirjaimen. Kaksosilla on usein kaikki muutenkin niin yhteistä ja "samasta muotista".
Jos sukunimenne on Romanov.
eikö Anna ja Ava ole aika neutraaleja nimiä? Toiset ja kolmannet nimet on oikeistaan aika turhia koska niitä aika harvoin edes kuulee muut kun pehe ja suku.
on kauniit nimet tytöillä!
laittaisin kyllä kans ton ava aavaksi,ettei tartte aina selittää että ava kahdella aalla.oma nimeni on anna,ja olen tykännyt nimestäni aina.
oli yksi suosikeistani, jos olisi tyttö tullut. Ei todellakaan yleinen nimi näinä päivinä. Sopii nuorelle ja vanhemmalle. Ava:n laittaisin minäkin kahdella aa:lla. Itse miettisin toisia nimiä...
Eli Anna Sara Aleksandra ja Ava Zara Anastasia.
Jos et pidä, niin Ava Clara Anastasia ja Anna Sara Aleksandra.
Ja muuten, kva provo.......
Ääntämystapoja on myös muitakin
RUMAT NIMET!
Mä en oikein ole koskaan ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka huutavat kuinka rumia ja kauheita nimiä.
Anna tuntuu musta taas aika raikkaalta kun se ei ole pitkään aikaan ollut top-10 nimi. Ava taas on ihana, perinteinen anglosaksinen nimi (mm Ava Gardner 40-luvulla). ja lausutaan nimenomaan aava tai amerikkalaisittain eiva.
Jos on joku Pärnänen niin miettisin goottiprinsessanimien antamista.