Kenen uros kani on selvinnyt kastroinnista elävien kirjoihin? OV
En tarvitse nyt selostusta että pikku jyrsijät eivät siitä selviä,olen kiinnostunut prosentista onko kukaan selvinnyt?Omamme kuoli muutama tunti toimenpiteen jälkeen.Juu ja tiedän nyt ne vaarat joita ei mulle kerrottu ennen leikkausta,sen piti olla vasurin hommia tälle eläinlääkärille.
Kommentit (9)
eläinlääkäri kyllä sanoi että riski on ja mistä se johtuu
ei kerrottu mitään piti olla vasemmalla kädellä tehtäviä rutiini hommia.Oli lisännyt nukutusainetta kun ei ollut alkuun nukahtanut.Herännyt ei kunnolla ollenkaan =(.Aamulla oli kuollut kani häkissä,ikää 1 vuotta!=/ AP
että herää syömään mahd pian. Voi kurjuus, huono tuuri teillä. Ja eiköhän lääkärikin oppinut että ei kannata pumpata miten paljon tahansa sitä unilääkettä.
selvisi vaikka oli pieni hermeliini.
Suututtaa vaan 61 € palkkio,eli nukutusainetta oli liikaa ja sit se ei herättänyt kunnolla.Sanoi että laittoi suuhun ainetta että herää hitaasti ei herännyt ollenkaan kunnolla.Eniten surettaa lapsi kun se oli hänen luottokaveri.Perjantaipäivän viimeisiä touhuja eläinlääkärillä ehkäpä kiire kotiin en tiijä =//
Mun kani selvisi hyvin. Hermeliini.
Kolmas kuoli toisenlaisessa leikkauksessa (ei siis kastraatio), ei herännyt nukutuksesta.
mua pelottaa leikkauttaa mun kanit joten en aijo, vaikka ne ruikkii.... En pysty... :\
ruuansulatuksen pysähtyminen on riski, eikö teillä kerrottu sitä?