Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilökohtaisen avustajan työtä tekeviä paikalla ?

Vierailija
27.02.2011 |

Millaisia kokemuksia ? Olen menossa työhaastatteluun ja alkoi ahdistamaan-ei siis se haastattelu vaan työ!

Työ on toisen kotona , mikä vastuu mulla onkaan siitä asiakkaasta! Toisen koti on yksityisalue ja tulee mieleen kaikki ne kodinhoitajat tmv. jotka ryöstelleet rahaa yms. vanhuksilta, insuliinisurmaajista puhumattakaan...näenjo itseni jonkin erehdyksen kautta syytettynä perintöhopeiden varastamisesta. Lisäksi palkka on kehno!

Opiskelun ohella siis alkaisin tekemään keikkoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilaan kotona, kertoisitko minkälaisesta potilaasta kyse?

Vierailija
2/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuota mieltä, niin ala vaikka jakaa sanomalehtiä aamuöisin! Ei kai sinne avustajaksi tarvitse väkisin tunkea. Etenkin jos epäilet, että et pysty olemaan tekemättä pahaa asiakkaallesi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikolla haastattelussa henk.koht.avustajan paikasta, ja huomenna ilmoitetaan että kuka sen saa. olen ihan paniikissa, kyseessä on neliraajahalvaantunut vammainen henkilö ja tajusin hänet nähtyäni, kuinka avuton hän on. Pelkään nyt että mitä jos tapan hänet väärillä hoidoilla? Mitä jos mokaan jotain?

ahdistaa ja olen jo ajatellut, että minusta ei taida sittenkään olla tähän työhön... päivääkään ei siis ole kokemusta, enkä tiedä tuleekokaan.

Vierailija
4/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisen avustajan työstä, on palkka ollut tosi hyvä. Ilman koulutusta 9,5e/h tai jopa 10e. Suurin osa niistä on tosin ollut esim. pyörätuolipotilaan auttamista tms, ei neliraajahalvaantuneen lääkitsemistä (tosin kuka siihen opiskelijaa (varsinkaan "väärän" alan) ottaisikaan)

Vierailija
5/5 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimipalkka niissä työsuhteissa, joissa avustajan palkkauuskustannukset korvaa kaupunki.Onneksi sentään ne avustajia työllistävät, jotka ovat liittyneet Heta-liittoon saavat avustajilleen lomakorvaukset ja ilta+viikonloppulisät.

henkilökohtaisen avustajan työstä, on palkka ollut tosi hyvä. Ilman koulutusta 9,5e/h tai jopa 10e. Suurin osa niistä on tosin ollut esim. pyörätuolipotilaan auttamista tms, ei neliraajahalvaantuneen lääkitsemistä (tosin kuka siihen opiskelijaa (varsinkaan "väärän" alan) ottaisikaan)