Haluan Pekka Haaviston pressaksi
Oli mukavaa katsoa kun linnanjuhlissa olisi puolet homopareja ja kättelytilanteessa kaksi miestä kättelee :)
Kommentit (25)
Sanokaa mulle arvostelijat ihan vakavasti, mitä pahaa on homoudessa? Millä tavalla se on teiltä pois jos joku on homo?
Millä perusteella valinta on tehty ja kuka on valinnut? Halonen salasi seksuaaliset taipumuksensa, hymyili leveästi ja sai kansan suosion! jos olisi kertonut tavoitteensa ja sen että hän ajaa epäterveritä perhearvoja, itsenäisyydestä piittaamattomuutensa ja täydellisen mitäänsanomattomuutensa tärkeissä päätöksissä ei olisi tulluit valituksi. Halosen aikakaudella Suomi on mennyt todella syvälle kaikkeen perversioiden hyväksymiskierteeseen lainvoimalla ja tahti jatkuu. Minkähänlaisen kaapista ulostulon mahtaneekaan järjestää kun onneksi joutuu maan johdosta lähtemään. Toista perverssiä tämä kansa ei enää tarvitse varsinkaan presidentiksi se on varma. On tämä kansa sokeaa ja siitä tulee lähitulevaisuudessa kova hinta maksettavaksi!
Millä perusteella valinta on tehty ja kuka on valinnut? Halonen salasi seksuaaliset taipumuksensa,
Salasiko Halonen heteroutensa äänestäjiltä? Olin luullut että hän on naimisissa miehen kanssa!
Se, että on ollut mukana järjestötoiminnassa SeTan pj:nä ei tee kenestäkään automaattisesti homoa.
Homoilkoot homot rauhassa. Ei se ole minulta pois. Arvostelen sitä siksi että se on kieroutunutta ja epänormaalia seksuaalisuutta ja normaalin ihmisen mielestä ihan oikeutetusti iljettävää jos sitä ajattelee omalla kohdallaan. Esim. avioliitto on tarkoitettu kahden etri sukupuolta olevan välille joten tällä lailla ei syrjitä ketään vaan se on normaalia ja luonnollista. Raamatun mukaan se sitä paitsi on syntiä joten jos tosissaan uskotaan Jumalaan niin pitäisi tajuta kahden samaa sukupuolta olevan vihkimisen kirkossa jonka pitäisi noudattaa Jumalan sanaa eli raamattua keskinäiseen seksisuhteeseen olevan mahdotonta. Siis kiteytettynä : On asioita jotka lain ja luonnollisen normaalin elämäntavan mukaan sallitaan vain kahta eri sukupuolta oleville mikä on normaalia elämää eikä mitään syrjintää. Homous on häpeällistä ja perverssiä ja varsinkin maan johtohenkilön tulis todellakin olla arvostettu henkilö mieleltään ja hengeltään
Homoilkoot homot rauhassa. Ei se ole minulta pois. Arvostelen sitä siksi että se on kieroutunutta ja epänormaalia seksuaalisuutta ja normaalin ihmisen mielestä ihan oikeutetusti iljettävää jos sitä ajattelee omalla kohdallaan. Esim. avioliitto on tarkoitettu kahden etri sukupuolta olevan välille joten tällä lailla ei syrjitä ketään vaan se on normaalia ja luonnollista. Raamatun mukaan se sitä paitsi on syntiä joten jos tosissaan uskotaan Jumalaan niin pitäisi tajuta kahden samaa sukupuolta olevan vihkimisen kirkossa jonka pitäisi noudattaa Jumalan sanaa eli raamattua keskinäiseen seksisuhteeseen olevan mahdotonta. Siis kiteytettynä : On asioita jotka lain ja luonnollisen normaalin elämäntavan mukaan sallitaan vain kahta eri sukupuolta oleville mikä on normaalia elämää eikä mitään syrjintää. Homous on häpeällistä ja perverssiä ja varsinkin maan johtohenkilön tulis todellakin olla arvostettu henkilö mieleltään ja hengeltään
Joku sitten päätti vitsailla oikein olan takaa... Tuo ei naurattaisi, ellei jotkut saattaisi jopa ajatella noin. En tosin tunne ketään sellaista, koska yleensä ihmisillä on sydän paikallaan.
Mutta olin silloin tyhmä 26-vuotias joka innoissaan naispresidentin mahdollisuudesta.
Mutta olin silloin tyhmä 26-vuotias joka innoissaan naispresidentin mahdollisuudesta.
Hyvä että olet tullut järkiisi. Halonen on ollut kerrassaan surkea pressa.
Pekka on ihan fiksu, mutta miehessä ei ole pätkääkään presidentillistä olemusta, joka osaltaan vaikuttaa arvovaltaan.
Vaikka kannatankin homoliittoja, en kuitenkaan halua että Suomea edustaa maailmalla homopari.
No, eipä tuosta pelkoa ole. Vihreä pressa ja Suomi voittaa Euroviisut... ei kun... :)
En homouden, vaan arvomaailman ja asiantuntemuksen takia.
Onko Peksi homo?? Mulla on mennyt jotain tooodella ohi... :)))
se ei ollutkaan tarpeeksi homo, niin nyt pitää etsiä supihomo, just just
onneksi en ole asunut edes halosen suomessa
Onko Peksi homo?? Mulla on mennyt jotain tooodella ohi... :)))
mä en halua haavistoa pressaksi.
Itse äänestään Pekkaa, mutta tekisin, vaikka hän olisi hetero, nainen, transvestiitti jne.
no eihän se oikeasti ole ladyboy vaan ihan oikea boy (kai). Näyttää tosi nuorelta. Pekka of Finland olisi hieno pressa.
Pekka Haavistosta Suomi saisi todella fiksun, edustavan ja oikeita arvoja edustavan presidentin. Itse äänestän Haavistoa ilman muuta!
no eihän se oikeasti ole ladyboy vaan ihan oikea boy (kai). Näyttää tosi nuorelta. Pekka of Finland olisi hieno pressa.
Työpaikkalla näen tosi usein, miehet ne yleensä liikkuu työneuvotteluihin.
Haavistoa voisin äänestää, mm. Kokoomuksen Häkämies kehui tätä parhaimmaksi mahdolliseksi sovittelijaksi Afganistaniin.
Moniko teistä muka tietää ulkomaan asioista sen verran, että esim. islantilaisilla on lesbo pääministeri? Leimataanko koko Islantia sen takia?
tuo ikäero vielä isompi kuin Haavistolla?
Työpaikkalla näen tosi usein, miehet ne yleensä liikkuu työneuvotteluihin.
Haavistoa voisin äänestää, mm. Kokoomuksen Häkämies kehui tätä parhaimmaksi mahdolliseksi sovittelijaksi Afganistaniin.
Moniko teistä muka tietää ulkomaan asioista sen verran, että esim. islantilaisilla on lesbo pääministeri? Leimataanko koko Islantia sen takia?
No Halonen on pilannut Suomen suhteet USA:n ja ulkoministeri pilannut suhteet Venäjään ja Halonen on ulkomailla puhdas vitsi, jopa täystoopet italialaiset pääsevät kerrankin nauramaan.
Homo presidentti on häpeä Suomelle, iljettäisi ulkomailla sanoa olevansa suomalainen jos meillä olisi homo presidentti!