Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhkaatko riitatilanteissa miestäsi koskaan erolla?

Vierailija
26.02.2011 |

Miten mies reagoi jos näin teet?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hyvä mies.

Vierailija
2/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa itkeä, kun pelkää, että toteutan uhkaukseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin saatanan jääräpää, että se laittaisi housut jalkaan ja lähtisi eikä koskaan tulisi takaisin. Se taitaa jopa toivoa, että joskus niin sanoisin :(

Vierailija
4/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sortumut siihen joskus, vrsinkin päissään. Katuu kyllä kamalasti myöhemmin.

Olemme päättäneet tahtoa niin pitkälle kuin se inhimillisesti katsoen on mahdollista ja meitä sitoo myös kaksi koko ikänsä hoitoa tarvitsevaa lasta, eli aikamoisia täytyisi tapahtua, että emme olisi yhdessä.

Vierailija
5/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole koskaan halunnut erota. Minusta on huonoa riitelytaitoa sanoa vihoissaan asioita, joita ei tarkoita.

Vierailija
6/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskon miehenikin osaavan erottaa vihaisena sanotut asiat ja niiden todenperäisyyden. Eli ei tarvitse ehkä ottaa kaikkea niin vakavasti...

Hän on sortumut siihen joskus, vrsinkin päissään. Katuu kyllä kamalasti myöhemmin.

Olemme päättäneet tahtoa niin pitkälle kuin se inhimillisesti katsoen on mahdollista ja meitä sitoo myös kaksi koko ikänsä hoitoa tarvitsevaa lasta, eli aikamoisia täytyisi tapahtua, että emme olisi yhdessä.

Vierailija
7/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vihonviimeinen asia mitä toiselle voi sanoa edes riita tilanteessa. näin olen jostain jopa lukenut. en edes haluaisi erota.

muutenkin yritän sanoa asioita jotka voi toteuttaa.

Vierailija
8/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan tullut mieleenkään uhta erolla. 12 vuotta ollaan oltu yhdessä, josta 8 naimisissa.

Minusta se että vihapäissään uhkailee erolla on jo askel siihen suuntaan. Onhan ero jo silloin tullut mieleen mahdollisena vaitoehtona vaikka erolla uhatessaan ei olisikaan niin tosissaan vielä sitä tarkoittamassa.

Vierailija
9/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mies on kohdellut minua ja/tai lapsia asiattomasti. Jos mulla ei olis kristilliset arvot, olisin eronnut jo vuosia sitten. Nyt on tilanne korjautunut, joten onneksi ei erottu, koska nykyään mulla on ihannemies!

Vierailija
10/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hiljaa mielessäni mietin että jätän miehen.

Vierailija
11/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies kyllä töräyttelee, että sopii lähteä kävelemään..

Vierailija
12/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä en ole koskaan eroa edes suutuspäissäni harkinnut. eipä olla vielä naimisissakaan oltu kuin neljä vuotta.

Vierailija
13/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään haistattele, nimettele tai muutenkaan käyttäydy huonosti. Sanottu sana on ammuttu nuoli ja se pitää myös parisuhteessa muistaa.... Sitä ei saa koskaan takaisin, jos menee jotain asiatonta sanomaan.

Vierailija
14/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä ole toteuttanut.

Epäilen suuresti, että jos joskus ero tulee, niin se olen sittenkin minä, joka ne paperit jättää!

Vierailija
15/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo lähteny vielä näin 17-vuoden jälkeen vaikka kuinkan on ollut mitä kriisejä. Mä en katso enää yhtään mustasukkaisuutta ja mies varmaan tajunnu sen?

Vierailija
16/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle sanoin noin, mutta hän olikin pateettinen kusipää. Se erouhkaus kuuluukin sitten parhaisiin koskaan sanomiini asioihin. Hänestä on sukeutunut sekä aisankannattaja että pettäjä, jonka pienten lasten elämä on keikkumista katkerien vanhempien tunnemyrskyjen armoilla.

Vierailija
17/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan typerää minusta, ellei sitä kerran ihan oikeasti tarkoita.

Vierailija
18/18 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikin eroa jotka on tulleet sen takia, että se toinen osapuoli on kyllästynyt kuuntelemaan jatkuvasti toistuvia uhkauksia ja päättänyt lähteä itse. Siinä on uhkaajalla mennyt häntä koipien väliin aika nopeasti.