Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä veisit isosiskolle lahjaksi?

Vierailija
25.02.2011 |

menemme kyläilemään vastasyntyneen luo. mitä veisin isosiskolle viemisiksi? ikää 8v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en yhtään mitään.

vai onko sillä synttärit?

vitun lohtulahjat...

Vierailija
2/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä karkkia korkeintaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en yhtään mitään. vai onko sillä synttärit? vitun lohtulahjat...

itse oltiin just kattomassa vauvaa ja isosiskolle 7v. vein KappAhlista sellasen söpön huulirasvan, joka oli muffinssin mutoisessa purkissa..jos tajusit :)

mutta jotain pintä veisin kyllä, just vaikka jonkun korun, hiusjutun, Tiimarista jotain "koulujuttua", nätit sormikkaat kevääksi...ei sillä kai niin väliä, mitä, kunhan jotain...

Vierailija
4/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin kaikille myös aina että vauva ei tarvitse mitään, antakaa isommille vaikka tikkarit ja onnitelkaa isosisaruudeta.

ja tuolle "vitun lohtulahjat" Kun olet aiemmin mennyt kylään, olet huomioinut isomman lapsen toki aina, varsinkin jos hän on ainoa. Ja nyt skippaat koko lapsen vauvan takia. Miltä lapsesta mahtaa tuntua? Olisiko tuo yksi syy sisarkateuteen? Meillä sitä ei esiinny.

Vierailija
5/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomioit isommankin sisaruksen. Vie vaikka karkkia.

Vierailija
6/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemisen ei tarvii oll asuurta tai kallista mutta musta on ihan kiva tuossa tilanteessa jotenkin muistaa myös isompaa. Suklaalevy ois sopiva.

Vierailija
7/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus voi muutenkin jyllätä ja jos vielä kaikki tulevat vauvaa ihastelemaan lahjusten kanssa, niin ei se ainakaan tilannetta paranna jos isompi sisarus jää ilman.

Meillä juuri 2 kk vanha vauva ja 3-vuotias isosisko. Onneksi kaikki ovat tajunneet tuoda myös isosiskolle jotakin kun ovat tulleet vauvaa ihastelemaan. Ei sen tarvi olla mitään isoa. Pääasia että muistaa.

Ja minä olen sitä tyyppiä että yleisesti en ymmärrä sitä, että jos sisaruksista toisella on synttärit, niin toisenkin pitää saada lahja. Tai kaverisynttäreillä pitää lahjoa kaikki vieraatkin. Mutta tämä uuden vauvan taloon tuleminen on eri asia.

Vierailija
8/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviin tapoihin kuuluu kylään mnetäessä viedä jotakin. Vaikka koko perheelle yhteisesti karkkia tms. Vanhemmatkin saa kukkia, kun lapsi syntyy, miksei sisarus saa mitään?

Vierailija
9/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärit ja sisarusten lahjominen vähän eri asia kuin vauvan syntymä. Siinähän ensisijaisesti onnitellaan vanhempia ja jos on, niin sisaruksia uudesta perheenjäsenestä,1 eikä niinkään vauvaa itseään.

Vierailija
10/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko merkillä jotain väliä? onko hello kitty liian lapsellinen tai "aikuinen"?

oon ihan pihalla tämän ikäisten tyttöjen maailmasta!

Vierailija
11/11 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko merkillä jotain väliä? onko hello kitty liian lapsellinen tai "aikuinen"? oon ihan pihalla tämän ikäisten tyttöjen maailmasta!

Kaikki eivät pidä hello kittystä mutta Pet Shop-tavara uppoaa kaikkiin.