Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestä tulee porssiyhtiön maajohtaja. Mihin pitää

Vierailija
24.02.2011 |

varautua? Tällä hetkellä reissaa ympäri Suomea, pelottaa että matkustuspäivät ja työajat venyvät lisää. Toki pääsee osasta sälää eroon uuden pestin myötä. Lapset ovat tottuneet, että isä reissaa paljon, mutta enempää ei kyllä tarvitsisi reissujen lisääntyä. Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman mieshän on toki ainakin vähintääm Fortune 500 yhtiön aluellinen ylin esimies ja palkka siis ihan minimissään se 200 tuhatta. AV-mamma on itse sitten tohtori-juristi-lentäjä-palomies joka vapaa-ajallaan harrastaa aivokirurgiaa kotona, koska lapsia ei saa viedä hoitoon alta kouluikäisenä

Vierailija
2/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulit kertomaan tuon tänne :) Näkee, että olet ylpeä miehestäsi. Varmasti kaikki sujuu hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman mieshän on toki ainakin vähintääm Fortune 500 yhtiön aluellinen ylin esimies ja palkka siis ihan minimissään se 200 tuhatta. AV-mamma on itse sitten tohtori-juristi-lentäjä-palomies joka vapaa-ajallaan harrastaa aivokirurgiaa kotona, koska lapsia ei saa viedä hoitoon alta kouluikäisenä

pyörinyt näitä johtajien vaimoja eri ketjuissa. Itse olen ihan normi toimihenkilö eli toimistorotta ;)

t.ap

Vierailija
4/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan juuri noita "joita pyörii täällä ketjuissa" jotka asuu Laalaa-landissä, vaikka todellisuus on jotain ihan muuta. t.#2

Vierailija
5/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsche suomeksi?

Vierailija
6/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntyvät, mutta mahdollista on myös, että vähentyvät. Riippuu varmaan miehestäsikin miten haluaa tehdä. Ei vastuu aina tuo lisää työtunteja viikkoon. Jos miehesi on tottunut tekemään pitkää päivää ja reissaamaan paljon, niin oman kokemukseni mukaan tuskin tahti kovin oleellisesti ainakaan hidastuu. Eiköhän tuo ole sellainen asia, mikä sinun pitää keskustella miehesi kanssa. Eli mikä on uuden position vaikutus perheeseenne. Halutessaanhan hän voi laittaa alaisia reissaamaan. Alkuun pitää varmaan kiertää paikat, mutta jatkoon pystyy varmasti vaikuttamaan itsekin. Riippuu tietysti minkälainen maajohtaja on. Siis yrityksen koko, kulttuuri, alaisten määrä, toimiala jne. vaikuttavat.