Ideoita 40-vuotisjuhlintaan?
Hei!
Täytän tänä keväänä 40 vuotta, ja olisi kiva juhlistaa sitä jotenkin. Olen perheellinen ja meillä on 2 alle 10-vuotiasta lasta, joten mikään kovin alkoholipitoinen juhlinta ei tule kyseeseen ja olisi kiva keksiä juhlintatapa, joka sopii myös lapsiperheelle. Miten te muut keski-ikäiset perheelliset olette juhlineet? Olisi kiva keksiä muutakin kuin ateria ravintolassa tms. Megajuhlia en kuitenkaan aio pitää. Ideoita?
Kommentit (12)
vuokrasin isot tilat, parin apulaisen kanssa itse tehtiin ruoat, leivottiin, haettiin juomat virosta jne.. Päivällä tuli ensin mummot, sukulaiset jne.. Syötiin hyvin, nosteltiin maljoja, tuli bändi esiintymään jne.. Oli oikein hauskaa. Sitten lapset lähti mummojen kanssa pois ja rakensimme tanssilattian kunnon vehkeineen, oli discovalot ym.. Muutettiin muutenkin koristeita K-18 teemaan sopiviksi ja sitten rupesi kavereita pukkaamaan. Viina virtasi ja tanssilattia tömisi. Minulle oli tilattu myös mies strippari esiintymään ja itse olin hommannut paikalle useammaksi tunniksi tankotanssijan. Juhlat olivat ikimuistoiset ja kaikilla oli hauskaa.
Ilman tankotanssijaa ja stripparia aion toteuttaa tämän. Ai mutta en myöskään erottele mummoja ja lapsia, he poistuvat illan kuluessa muutenkin. Emme läträä viinalla överisti.
Tästä hauskat juhlat: http://www.viihdeoka.net/juissishow.html
Ps. Lastenkin korvat kestää show:n
Onkohan niin, että monikaan ei juhli 40-vuotispäiviään?
Juhlittu on, mutta ei tosiaankaan lasten kanssa.
Joko isot juhlat tai matka. Pariisi voisi olla kiva, löytyisi koko perheelle tekemistä. matkalla sitten virallisena synttäripäivänä hyvin syömään ;)
Bändi esiintyi, sushia ja shampanjaa.
Hauskaa oli!
Oli se lapsillekin kokemus. Päivä prinsessana.
jotka ovat parin vuoden päästä. Äitini ehdotti että lähdetään porukalla etelään. He ovat välillä laspenvahteina paikanpäällä. Ihan kiva idea minusta.
vuokrasin isot tilat, parin apulaisen kanssa itse tehtiin ruoat, leivottiin, haettiin juomat virosta jne.. Päivällä tuli ensin mummot, sukulaiset jne.. Syötiin hyvin, nosteltiin maljoja, tuli bändi esiintymään jne.. Oli oikein hauskaa. Sitten lapset lähti mummojen kanssa pois ja rakensimme tanssilattian kunnon vehkeineen, oli discovalot ym.. Muutettiin muutenkin koristeita K-18 teemaan sopiviksi ja sitten rupesi kavereita pukkaamaan. Viina virtasi ja tanssilattia tömisi. Minulle oli tilattu myös mies strippari esiintymään ja itse olin hommannut paikalle useammaksi tunniksi tankotanssijan. Juhlat olivat ikimuistoiset ja kaikilla oli hauskaa.
Kotiäiskä toteutti oikein luvan kanssa päiväuniaan :D
aika mauttomat kekkerit..sanoisinko?
Kai olet 163cm/122kg ja olit pukeutunut johonkin piukkaan ja nahkaiseen? :D
Minulle oli tilattu myös mies strippari esiintymään ja itse olin hommannut paikalle useammaksi tunniksi tankotanssijan. Juhlat olivat ikimuistoiset ja kaikilla oli hauskaa.
[/quote]
Ei niin yksikään. ja missä se kieppui? Rakennutit sitten tangonkin sinne vuokraamaasi mestaan?
Justiinsa. Paljoks maksoit? ja sitten tää, että ensin oli päivällä jotain mummoja siellä ja sit "yhtäkkiä" muutitte koristeita ja rakensitte p.a:t sinne? Mahtoi olla hikistä hommaa kun saitte kaiken pystyyn niin nopeesti - jos siis mummojen kanssa juhlittiin päivällä, esim. klo 12 -16, niin kun he lähtivät , aloit vaihtamaan jotain koristeita, niinkö?
Ja kerros nyt mulle vielä, että minkälaisia ovat K-18 koristeet?
Jotain dildoja roikkumassa katosta vai? Ou jee. Vittu noi juhlat olis kyl pitäny nähdä:DDD
Että niin taas joku valehtelee, että raikaa. Vittu mua kyllästyttää tää, että jengi ei edes anonyyminä voi puhua totta.
kutsuin parhaat ystäväni perheineen. Meillä oli tarjolla paljon hyvää ruokaa ja juomaa. Siis myös alkoholipitoista juomaa, kun en ole mikään absolutisti. Ystäväni antoivat lahjaksi jokainen jotain keksimäänsä. yksi lausui runon, useat soittivat tai lauloivat jotain jne. Siitä se mukava ohjelma koostui.