Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko bakteerivaginoosin pakko hoitaa pois?

Vierailija
24.02.2011 |

mulla on näin raskaana ollessa AINA bakteerivaginoosi ja hiivatulehduskierre. edellisestä lääkekuurista on pari kuukautta. joo, tulehdukset lähtivät, mutta tulivat nyt sitten taas takaisin. lisäksi emättimeen laitettavat antibiootit saivat mut vuotamaan verta viikkoja..

en vain halua taas mennä ensin arvauskeskuksen lääkärin tutkittavaksi ("joo ei täällä mitään ole, mene kuitenkin labraan") ja labrassa jonkun kaksikymppisen elämäänsä kyllästyneen tyttösen ronkittavaksi ("joo sori tää sit nippasee") ja sitten lopulta saan taas sen saman lääkekuurin, jonka tuloksena vuodan verta ja tauti uusiutuu muutamassa viikossa.

en vain jaksa enkä halua. onko tästä tulehduksesta haittaa raskaudelle? tuntuu että noi hoidot rasittaa enemmän :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei pääsisi muodostumaan tuollaisia.

Vierailija
2/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noissa bakteeritulehduksissa on se riski, että tulehdus leviää kohtuun. Silloin on riskinä keskenmeno tai kohtukuolema pahimmillaan. Synnytys voi käynnistyä myös.

Toki aina ei näin käy ja itse tiedät millaisten riskien kanssa haluat elää. Joka vuosi Suomessakin kuitenkin kuolee lapsia kohtuun levinneen tulehduksen vuoksi.

Vierailija
5/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noissa bakteeritulehduksissa on se riski, että tulehdus leviää kohtuun. Silloin on riskinä keskenmeno tai kohtukuolema pahimmillaan. Synnytys voi käynnistyä myös.

Toki aina ei näin käy ja itse tiedät millaisten riskien kanssa haluat elää. Joka vuosi Suomessakin kuitenkin kuolee lapsia kohtuun levinneen tulehduksen vuoksi.

no ensimmäistä kertaa kuulen tästä :O ja kolmas raskaus kyseessä...luulisi että olisi jokin TOIMIVA konsti sitten tähän vaivaan, yhttä ruljanssia olleet kaikki kolme raskautta tähän asti, yhtenään arvauskeskuksessa ja labrassa hyppäämistä..

ap

Vierailija
6/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä kohtukuoleman mahdollisuudesta, ei tarkoita ettei niitä tapahtuisi. Noin 200 joka vuosi Suomessa.

Vierailija
7/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Lactalia alapäähän. Ei varmasti tuu tulehduksia.

Vierailija
8/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lactacyd pesunesteeksi.

Vierailija
9/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on hoitaa. Voi tulla pahempi tulehdus, voi ehkä vaikuttaa raskauteenkin, ja toisekseen vuodat liikaa valkovuotoa, ja haiset kohta kilometrin päähän sillille.

Vierailija
10/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää vaivat liittyy mulla nimenomaan raskauteen. mutta hyvä että edes nyt kuulin tästä tulehdusten vaaroista. enhän mä missään ole sanonut, ettei jotain voisi tapahtua, koska ennen ei ole tapahtunut! sanoin vaine, että en ole kuullut asiasta, vaikka lekurilla hyppään yhtenään :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän