Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanko tosissaan joku lähettelee kultaesineensä tuonne

Vierailija
24.02.2011 |

Postikultaan? Käsittämättömän surkea dubattu mainos, siis en mä ainakaan miettis kauppoja tuollaisten epämääräisten firmojen kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mainos ehkä hieman hassu kun on dubattu ja itsekin mietin aluksi mikähän juttu tämä oikein on, mutta eiväthän he mainostaisi tv:ssä jos firma ei olisi ihan kunnollinen. Lähetin Postikultaan harkinnan jälkeen pienen erän vanhoja korujani ja itse olin ainakin hyvin tyytyväinen koko prosessiin. Kaikki oli asiakkaalle maksutonta, sain rahat suoraan tilille ja asiakaspalvelussa olivat avuliaita. Ei siis omalla kohdalla ainakaan mitään ongelmaa.

Vierailija
2/8 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sulla kesti et sait rahat tililles sieltä postikullalta? Mulla menny nyt kolmisen päivää siitä ku laitoin sinne menemään sen kultapaketin eikä oo viel ainaskaan kuulunu mitään rahoista sieltäpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutuu lunastamaan pakettinsa takaisin. Mä myin romukullan syksyllä suoraan kultasepän liikkeeseen ja saatiin 800e rahaa.

Vierailija
4/8 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on toisenlainen kokemus. Tuli tarjous 94 € ja selitys, etteivät kaikki koruni muka olleet kultaa (miksiköhän niissä oli kultaleima sitten)Kun ilmoitin tyytymättömyyteni, tarjosivat... 185 €. En suostunut siihenkään. Ihmeellistä on, että maksavat tilille ja sitten on palautettava ?, jos ei ole tyytyväinen. Ehkä ajattelevat, ettei ihmiset viitsi nähdä sitä vaivaa..Ja toinen asia, joka ihmetyttää: heidän sivuillaan ei ole eri karaattien hintoja

Vierailija
5/8 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni muutama päivä, en muista tarkalleen, koko prosessiin lähetyksestä rahan saantiin noin 5 päivää. Soitin asiakaspalveluun parin päivän jälkeen ja sanoivat, että maksun näkymiseen tilillä voi mennä kaksikin pankkipäivää jos maksavat eri pankista kuin oma.

Vierailija
6/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kultarahaksi.fi on testattu ja on nopea maksu

Vierailija
7/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kultarahaksi.fi firmaan lähetin vanhoja ja rikkinäisiä koruja ja parittomia korvakoruja joilla en mitään tee niin maksu tuli todella nopeasti tilille ja rahaa koruista tuli enemmän, kun olin kuvitellutkaan.

Vierailija
8/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan siltä, että siinä on oikea suomalainen kultakauppias joka lupaa "jos se on kultaa, me maksamme siitä" Tiedä sitten liekö näin. Mutta tää toinen mainos on kaikkein surkeinta tv-shop-tasoa surkeine ääninäyttelijöineen. Että jos noista kahdesta olis valitsemassa, niin kumpaankohan sitä luottais..