Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vit..taa!

Vierailija
23.02.2011 |

Mä oon niin kurkkuani täynnä komentelua ja käskyjä niin pennuilta ku ukoltakin.Helvetti kaikki ovat vailla aina jotain,mutta eivät ole halukkaita palvelemaan mua.

Ukko menetti viime vuoden puolella korttinsa ja mä käyn töissä meijän autolla.Aina saan kuulla suunsoittoa kun en ole tehnyt sitä ja sitä autolle.Vapaat ja työn ulkopuolinen aika on sitten aina kuskaamista.Lapset eri aikoina kouluun ja haku pois ja ukkoa kuskailla sinne tänne kun hän raukka on niin marttyyri kun "ei"pääse mihinkään kun ei ole korttia ja ulkona kylmä ja kiukuttelee mulle kun joutuu olemaan aina kotona(on koneella tai juo tai nukkuu),iham kun sekin ois mun syy saatana.Mä oon niiin kypsä koko helvetin touhuun,ihan ku mä nauttisin olla taksina kaikki vapaa-aikanai ja kotityöt kuuluu VAAN minulle jne..Sitten kun yritän yhdistellä eri reissuja ettei tartteis niin montaa kertaa käydä kylällä,niin siitä suututaan,kun omat mielihalut tärkeempi ja menee edelle minun haluista.Isompia lapsia kun joutuu kuskaa 3-4 x harratuksiin koulun jälkeen myös.Itse käyn vuorotyössä,joten sekin jo itessään rasittaa.mutta kun toiset euivät ymmärrä sitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko ottaa juoppo mies?

Vierailija
2/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saattanut mennä myös sakoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään pitäis ottaa jotenkin niskasta kiinni, mulla on muuten sama, mutta ei ole mitään miestä.

Lapset ovat oppineet, että palvelen, ja tästä suostahan onkin hankalampaa päästä pois, kuin vertaa siihen, kuinka helposti tähän itseni päästin.

Mulla se on siis oma moka... mutta eron jälkeen sitä jotenkin haluis helpottaa lasten elämää, sitä rikkoutumista, ikävää jne jne.

Vierailija
4/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään pitäis ottaa jotenkin niskasta kiinni, mulla on muuten sama, mutta ei ole mitään miestä.

Lapset ovat oppineet, että palvelen, ja tästä suostahan onkin hankalampaa päästä pois, kuin vertaa siihen, kuinka helposti tähän itseni päästin.

Mulla se on siis oma moka... mutta eron jälkeen sitä jotenkin haluis helpottaa lasten elämää, sitä rikkoutumista, ikävää jne jne.

se kun mulla ei sais olla yhtään omaa elämää.Teinit ja ukko pompottaa ja eivät tee yleensä mitään kotihommiakaan.Ja nuorimmaisen kans ollaan samas rytmis työn/hoidon kans,ja nuorimmainen 4v komentaa ja tappelee aina mulle,kun mä olen se läheisin.Voimat on aika vähissä välillä.ap

Vierailija
5/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkoni aikanaan korttinsa, eipä se ajelua estänyt. Ajoi samanlailla kuin ennenkin.

Vierailija
6/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten meijän ukko ei ajele mun velka-autollla!ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän